Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
kan kun tilslutte mig camp qzl.. roethlis burgeren er klasse.. dog synstes jeg jeres bøffer ser noget små ud..
egj blev glædeligt overrasket da jeg kom ud til min m8.. og de endnu ikke havde lavet mad.. så jeg også kunne smage brugeren... at jeg så også fik æren af at lave 9 stk. er en anden sag,... men for satan det smager genialt..
halftime showet.. var nok det tammeste show jeg kan huske.. havde på forhånd håbet at se flere end R.S. men nej og sørgelig tv lyd var der også...
men vi kan vel takke Janet J. og Justin T. for det ???
anyway.. så var det en kamp der havde sine spændende perioder men til tider også kedelige stunder... til sidst må jeg indrømme jeg blundede.. men da jeg vågnede fandt jeg ud af jeg ikke havde misset noget...
Kanont mad, kanon kamp, kanont hyggeligt..
Tak fordi jeg måtte være med, Qrazy og Mail.
Og daaaamn, den Roethlisburger var tung!
Respekt til den burger! Især fordi den satte Mail på pause med hans "HONK!!! HONK!!! BUSSEN!!!" hver gang han så Bettis... Hehe
Nå, vil lige fange 3 timers ole inden jeg skal møde... :s
Ja fik desværre ikke set kampen.. Fik 3 timers søvn natten til søndag og havde en Termins prøve her idag så tænkte jeg hellere måtte få noget søvn.. Nogen der har link tl højdepunkterne i kampen??
Gå længere væk når du tager nærbilleder og brug det optiske zoom til at komme tættere på. Det giver som regel nogle klarere billeder med en bedre billedkvalitet til følge.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Angående bøffernes størrelse så valgte vi ikke at lave dem større. Simpelthen pga af mængden af mad. To ud af tre der var her kunne dog heller ikke æde deres burger (tsk tsk).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Er jeg bare den eneste, der synes at amerikansk fodbold er helt vildt kedeligt? Jeg forstår virkelig ikke den sport. Men måske man skulle prøve at sætte sig ind i det..
Sunshine skrev:Er jeg bare den eneste, der synes at amerikansk fodbold er helt vildt kedeligt? Jeg forstår virkelig ikke den sport. Men måske man skulle prøve at sætte sig ind i det..
Det var første gang jeg så Superbowl.. Så jeg anede ikke hvad jeg skulle forvente og jeg kendte jo heller ikke alle reglerne og udtrykkende..
Men qleg og mail var gode til at svare på mine n00b spørgsmål..
Det blev ret spændende når man endelig forstod regler og fandt sig et hold at holde med.
Fulgte med i Super Bowl i starten af 90'erne, da TV2 sendte de første Super Bowl finaler i Danmarks historien. Min første superbowl var en finale mellem Chicago Bears og San Francisco 49'ers med Joe Montana som quarter back.
Den gang var det nyt og spændende. Nu er det lidt ligesom almindelig fodbold alt for overeksponeret på tv, så det har ikke længere den samme glæde for mange mennesker. Men jeg kan godt forstå de mange, der har set Super Bowl. Kender flere der har haft fri fra arbejde i dag på grund af finalen i går.
Det er dog ikke min kop te. Til gengæld er der nok heller ikke mange af jer, der vil sidde og se 24 timers racerløb i træk.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.