Du har sådan set svaret i dit spørgsmål, du connecter for mange gange til ftpen fra din linje, lad være med det der er jo ingen grund til at spære for andre bruger jo.Bakko skrev:jeg kan ikke komme på
[L] 530-Sorry , the server will not allow you to connect at this moment
[L] 530 You have logged in for maximum times , connection closed.
![]()
Bootleg hosting
Redaktør: Moderators
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

det er nok fordi brugeren "bootleg" er fuld joDoMiNaToR skrev:Du har sådan set svaret i dit spørgsmål, du connecter for mange gange til ftpen fra din linje, lad være med det der er jo ingen grund til at spære for andre bruger jo.Bakko skrev:jeg kan ikke komme på
[L] 530-Sorry , the server will not allow you to connect at this moment
[L] 530 You have logged in for maximum times , connection closed.
![]()
i'm the juggernaut, BITCH!
Yupp, og jeg vil gætte på at den også er sat til at checke hvor mange gange der bliver logget på fra samme ip, så det er nok ham selv der er skyld i problemet, jeg håber da han har prøvet flere gange end en 
Tjek evt om det ftp program du bruger er af den type der bruger flere users for at forsøge at hæve hastighed, lige som diverse download managers.
Tjek evt om det ftp program du bruger er af den type der bruger flere users for at forsøge at hæve hastighed, lige som diverse download managers.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

du skrivernaRf skrev:Kan jeg få lidt hjælp, hvad er det jeg præcis skal skrive i min adresse?
For at komme ind på den ftp.
ip: 62.61.142.148
port: 888
user: bootleg
pass: chartattack
ftp://bootleg:chartattack@62.61.142.148:888
Ja dengang jeg skrev det, for meget lang tid siden fandt jeg aldrig ud af det. Men så igår da postet kom op igen havde jeg dog fundet ud af detHoopstar skrev:du skrivernaRf skrev:Kan jeg få lidt hjælp, hvad er det jeg præcis skal skrive i min adresse?
For at komme ind på den ftp.
ip: 62.61.142.148
port: 888
user: bootleg
pass: chartattack
ftp://bootleg:chartattack@62.61.142.148:888