Ups - vi undskylder!
Redaktør: Moderators
Ups - vi undskylder!
Ups - vi undskylder!
Det er ikke kun satiriske tegninger af Muhammed, der kan sætte sindene i kog.
Det opdagede en tysk avis, da den kom til at placere en annonce for... [ læs resten her ]
Blot som et tillæg til alt Muhammed-snakken.
Det er ikke kun satiriske tegninger af Muhammed, der kan sætte sindene i kog.
Det opdagede en tysk avis, da den kom til at placere en annonce for... [ læs resten her ]
Blot som et tillæg til alt Muhammed-snakken.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Heh ja.. ups 
Det minder lidt om dengang der var en annonce fra et lokalt supermarked i Viborg der omhandlede frisk fars. Den stod på samme side som begravelsesannoncerne...
Det minder lidt om dengang der var en annonce fra et lokalt supermarked i Viborg der omhandlede frisk fars. Den stod på samme side som begravelsesannoncerne...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
hørt hørt!TheJackal skrev:
Den siger jo netop det så mange af os andre tænker..!
Og hvad angår den med den tyske avis, så synes jeg den er lidt småsjov hehe
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Naaa så er det da federe at de var kommet i fjerneren og deres redaktør så havde sagt "Det' Gas! I ka' ta det! Men det ku' jøderne ikke!" 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Den der frip/undskyld ting siger da kun noget om hvor lidt folk har sat sig ind i problemmet. jeg ser ingen sammenhæng med hvor meget vi har hjulpet dem osv osv.
Hvad hvis vi ikke havd ehjulpet og tegnet tegningerne. havde vi så bare været nogle svin ?
Sikkert en tumpe fra danskfront som har lavet den undskyldning og nu bestemmer hvad de skal ha at spise i den her uge i deres fælles lokum(hus)
Hvad hvis vi ikke havd ehjulpet og tegnet tegningerne. havde vi så bare været nogle svin ?
Sikkert en tumpe fra danskfront som har lavet den undskyldning og nu bestemmer hvad de skal ha at spise i den her uge i deres fælles lokum(hus)
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Word.DjMail skrev:Den der frip/undskyld ting siger da kun noget om hvor lidt folk har sat sig ind i problemmet. jeg ser ingen sammenhæng med hvor meget vi har hjulpet dem osv osv.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...