Berentzen (sprut) nogen steder i DK!?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

Berentzen (sprut) nogen steder i DK!?

Indlæg af Mikkel »

Jeg søger et sted i DK hvor man kan købe det sprut der hedder Berentzen Maracuja, eller bare generelt det der hedder Berentzen... Det skal være et sted hvor man kan bestille via nettet... Har prøvet Google uden resultater, og deres tyske e-shop sender kun indenrigs til Tyskland... Nogen der kender nogen sprut-butikker på nettet, hvor der var en chance for, at de hvade det?

På forhånd tak.. :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Du kunne starte med at glo i en vin/tobaks butik hvis de ikke har det hjemme er de fleste af sådanne butikker næsten altid med på at hente det hjem for dig!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Yakuza, takker, jeg prøver.. :)
Men hvis nogen kender nogen deciderede spiritus-butikker på nettet, må de gerne lige give lyd fra sig... ;)
nesia

Indlæg af nesia »

mikkel_hansen_99 skrev:Men hvis nogen kender nogen deciderede spiritus-butikker på nettet, må de gerne lige give lyd fra sig... ;)
Så må det hvis være på tide at gøre lidt reklame for Mr. Acker´s www.mixmeister.dk - rigtig lækker webshop.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

ellers er det vel at smutte en lørdags tur til tyskland og handle ind.. hvis du ikke føler for det og har lyst til at betale lidt ekstra kan du gå ind i din lokale skjold burne.. de plejer at være ret flinke og meget hjælpsomme med at bestille hjem... også i små mængder :)
har i hvert fald kun god erfaring med min lokale shop...

Nesia:

så vidt jeg ved sælger acker pt.. kun danzka vodka pakker..
nesia

Indlæg af nesia »

kloojve skrev:Nesia:

Ja men indse, der er product placement alle steder hvorfor ikke her på CA? Jeg har jo smidt en referer på linket så hver gang der er klikket 100x så får jeg en gratis pakke, af eget valg... Ikke sandt Acker? :lol:
Senest rettet af nesia 31 jan 2006, 13:04, rettet i alt 1 gang.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

nesia skrev:
kloojve skrev:Nesia:

Ja men indse, der er product replacement alle steder hvorfor ikke her på CA? Jeg har jo smidt en referer på linket så hver gang der er klikket 100x så får jeg en gratis pakke, af eget valg... Ikke sandt Acker? :lol:
Product replacement ligefrem..? ;)
Tror du mener product placement ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nesia

Indlæg af nesia »

Product replacement ligefrem..? ;)
Bla bla bla... :lol:

Jeg arbejder jo normalt med garantisager og det foregår altid på engelsk ... eller noget :D
acker
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Nordsjælland

davs

Indlæg af acker »

jepp - Pt er der på Mixmeister kun danska + en enkalt absolut raspberri pakker, men der kommer snart lidt bredere udvalg. Hvis du kun vil handle selve sprutten finder du ik på nettet en side der kan være billigere end i din lokale detailhandel. :)
Acker
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

TheJackal skrev: Product replacement ligefrem..? ;)
Man laver en film - i en scene sidder en fyr og drikker en øl...

Først laver man product placement (indsætter en Maribo-pilsner) - så går man ud og auktionerer pladsen hos de større selskaber (viser dem scenen), den der byder højest får så pladsen - og man laver så product re-placement (Heineken bød 5.5 mia$). Vupti sidder han med en heineken i hånden..

Skide smart (har dog ingen idé om konceptet eller udtrykket findes, kom bare til at tænke på det..)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

FrZ skrev:
TheJackal skrev: Product replacement ligefrem..? ;)
Man laver en film - i en scene sidder en fyr og drikker en øl...

Først laver man product placement (indsætter en Maribo-pilsner) - så går man ud og auktionerer pladsen hos de større selskaber (viser dem scenen), den der byder højest får så pladsen - og man laver så product re-placement (Heineken bød 5.5 mia$). Vupti sidder han med en heineken i hånden..

Skide smart (har dog ingen idé om konceptet eller udtrykket findes, kom bare til at tænke på det..)
Hmm... tjaaa... :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Nu har jeg så fået oplydt Berentzen's danske partner, så jeg prøver lige at kontakte dem.. :)
Besvar