Ja
Marcel Woods - Advanced har jeg allerede på 12", men jeg glæder mig super meget til at
Jesselyn får sendt den der på gaden!
Advanced er helt klart et fedt nummer, og jeg bestilte den faktisk med det samme jeg genkendte den på en af mine shopping-ture på nettet. Synes det hører til blandt det bedste jeg har hørt af hans, indtil nu, men ellers vil jeg da lige anbefale både
Cherry Blossom og
Beautiful Mind (som faktisk er på en og samme plade).. Både som Original mix, men også hans re-visited mix.. Imo de 2 fedeste der er lavet af det track.
Hvad
Jesselyn angår, så har hun klart gjort mere ud af tracket end hun havde med både
Omnia,
Tonka og hendes remixes af
DJ Spoke - Hollow Man og
Dave202 - Global Trance. Disse 4 tracks minder utroligt meget om hinanden, og jeg var lidt bange, da jeg skulle til at høre
Cyrus og
Iron, da jeg egentligt forventede at hun ville køre i det, som hun har gjort hidtil mht opbygning, temaer, bassline osv.
Nu synes jeg så er det ekstra sjovt at du netop valgte disse 2 artists unitedp, da de jo faktisk også har lavet 2 tracks sammen (
Marcel Woods vs. Jesselyn - Flora/Fauna), som jeg selvfølgelig også har 
Hvis I spørger mig, så har hun fået en del hjælp af Marcel Woods til at lave de 2 nye tracks, da jeg synes at kunne fornemme en del fra de tracks der i, samtidig med at hun har noget originalt og så alligevel lidt af hans pust over det. Håber sq I vil nyde dem lige så meget, som jeg har gjort indtil nu