hjælp til iconer i windows!
Redaktør: Moderators
Når jeg havde hentet sådan en pakke fra www.deviantart.com, så unzippede jeg den med winrar..
Ud af det kom der 2 filer.. én *.icl fil (som jeg ikke ved hvad er) og en *.iconpackage, som jeg heller ikke ved hvad jeg skal gøre hvad med...
Hvad skal jeg gøre for at få de iconer som jeg så på hjemmesiden...
---------------
Ohh, jeg fandt ud af det.. hehe... Nevermind..
Ud af det kom der 2 filer.. én *.icl fil (som jeg ikke ved hvad er) og en *.iconpackage, som jeg heller ikke ved hvad jeg skal gøre hvad med...
Hvad skal jeg gøre for at få de iconer som jeg så på hjemmesiden...
---------------
Ohh, jeg fandt ud af det.. hehe... Nevermind..
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
snabelfisk
-
snabelfisk
hey snabel kan du ikke også smide dit baggrundsbillede op.? det er nice..snabelfisk skrev:Hvis man bruger avedesk kan det se sådan her ud, som mit gør
http://img79.imageshack.us/my.php?image=untitled2xl.jpg
-
snabelfisk
-
snabelfisk
-
snabelfisk
Du starter avedesk op, og går op i desklets, og vælger add
dobbelklik på pidlshortcut , og vælg my computer. Add item, og close.
Så går du ud og højreklikker på deskletproperties ved mycomputer som du lige har oprettet, går ind i shortcut. Og så skriver du f.eks C:\
Det er så dit c drev som bliver henvist til. Ellers kan du gøre som jeg har gjort med min winamp, der har jeg bare henvist til hvor den skal ligge. Der skal du så bare trykke C:\ og så browse, og så henvise til hvilken fil der skal starte op. Det kan godt være det lyder svært, men hvis man gider sætte sig lidt ind i det er det faktisk ret let at bruge. Jeg lærte det at bruge på ca 10 minutter.

dobbelklik på pidlshortcut , og vælg my computer. Add item, og close.
Så går du ud og højreklikker på deskletproperties ved mycomputer som du lige har oprettet, går ind i shortcut. Og så skriver du f.eks C:\
Det er så dit c drev som bliver henvist til. Ellers kan du gøre som jeg har gjort med min winamp, der har jeg bare henvist til hvor den skal ligge. Der skal du så bare trykke C:\ og så browse, og så henvise til hvilken fil der skal starte op. Det kan godt være det lyder svært, men hvis man gider sætte sig lidt ind i det er det faktisk ret let at bruge. Jeg lærte det at bruge på ca 10 minutter.

Im The Stuff Dreams Are Made Of..
-
snabelfisk
-
snabelfisk
deviantart.com
customize.org
wincustomize.org
Det er dem jeg lige kan huske, jeg har mine favoritter liggende men gider ikke skrive alle ind. Desuden har jeg osse postet et link til de steder hvor jeg henter ting og sager fra.
Held og lykke, samleben. Hvis du virkelig ikke kan finde noget, så må du få adgang til min ftp og hente alle mine pngfiler hvis du vil. Men der er mange
customize.org
wincustomize.org
Det er dem jeg lige kan huske, jeg har mine favoritter liggende men gider ikke skrive alle ind. Desuden har jeg osse postet et link til de steder hvor jeg henter ting og sager fra.
Held og lykke, samleben. Hvis du virkelig ikke kan finde noget, så må du få adgang til min ftp og hente alle mine pngfiler hvis du vil. Men der er mange
Im The Stuff Dreams Are Made Of..