MMS gateway

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

MMS gateway

Indlæg af PsyClone »

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaring med MMS gateways.
Jeg har et koncept som indebærer at man skal kunne sende sin MMS'er til et nummer og derefter bliver det vist på en hjemmeside.

Dét i sig selv er enkelt nok og siger jo sig selv, men jeg søger folk der faktisk har arbejdet med gateways (MMS og/eller SMS). Og jeg leder efter de billigste gateway leverandører i DK.

Nogen der kan hjælpe?
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

mener jeg kender en som måske kan hjælpe dig og svarer på dit pris spørgsmål.. vender tilbage.. ;)
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Det lyder godt. :)
Tak for det.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

læs mit citat. og det hele giver mening :D
PsyClone skrev:Det lyder godt. :)
Tak for det.
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Well meget fed tanke, men den findes faktisk allerede. Nu har jeg ikke sat min telefon op til mms, så når jeg får en mms, så får jeg en sms fra Telia om, at jeg har modtaget det og at jeg kan se det på www.teliamobile.dk/findMMS , hvor jeg så har en adgangskode til mit mobilnummer og så kan jeg se og downloade den der.
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

odder skrev:Well meget fed tanke, men den findes faktisk allerede. Nu har jeg ikke sat min telefon op til mms, så når jeg får en mms, så får jeg en sms fra Telia om, at jeg har modtaget det og at jeg kan se det på www.teliamobile.dk/findMMS , hvor jeg så har en adgangskode til mit mobilnummer og så kan jeg se og downloade den der.
Det er slet ikke det vi har tænkt os at bruge det til.
Brugeravatar
putteand
Geografisk sted: Lost In Space
Kontakt:

Indlæg af putteand »

Det skal vel være billeder af quinder i lårkort, der skal postes hurtigst muligt :P
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

putteand skrev:Det skal vel være billeder af quinder i lårkort, der skal postes hurtigst muligt :P
Noget i den retning. ;)
Besvar