Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
yes sir.... er der en måde man kan lave sine ikoner bigger på skrivebordet (størelse 64) uden at windows laver alle ens iconer om til 64 i mapperne
--------------------------------
lige et andet spørgsmål jeg mener jeg engang fandt sådan et program til at lave sådan en genvejs "slide" over sin proceslinje som man kender fra MAC! nogen der kan hjælpe mig med det
How to remove Recycle Bin Icon from Desktop
If using XP Pro
Go to START > RUN
Type GPEDIT.MSC
Navagate to USER CONFIGURATION >ADMINISTRATIVE TEMPLATES >Click on DESKTOP,
On the right hand pane find " Remove Recycle Bin icon on the desktop " , double left click on it to ENABLE it.
Sorted!
Du kan ikke finde deciderede themes. Du kan gøre som mig, lave et par genveje, og så ændre ikonerne.
Vær opmærksom på at du skal bruge PNG filer som ikonfiler. Det er ikke helt let at sætte sig ind i hvis man er ny, men jeg har osse været ny engang og har da øvet mig. Og jeg synes min desk er ret fed
De ikoner jeg havde på mit skrivebord igår.. fra Avedesk.. de var væk da jeg tændte min computer i dag... Det er da forhåbentlig ikke noget den gør hver gang... Så man skal starte forfra med at lægge dem der, hver eneste gang..
mange tak for hjælpen jeg fandt så en pro version af Objectdock da jeg synes der var noget en den gratis version der var fucked.....
men til jer der bruger Objectdock er der noget der kan få den der weather.com til at virke? jeg har prøvet at skrive "Copenhagen, Denmark" men det vil ikke virke nogen er kan hjælpe?