http://www.linuxin.dk/forum/index.php?o ... 92&grid=18
Bedste blondine joke..
Redaktør: Moderators
Bedste blondine joke..
Absolut den bedste blondine vittighed jeg har set 

Haha... Jeg klikkede på første link... Og så tænkte jeg "Så link dog direkte til det idiot!" og så klikkede jeg igen... "Hmm... Det her gider jeg ikke.."
Man ser jo så tit der er folk der bare linker videre til en andens post osv.
Så det er normalt først efter 3-4 links man bør blive mistænksom, men kan se at den fortsætter - godt jeg ikke spildte min tid :p
Så det er normalt først efter 3-4 links man bør blive mistænksom, men kan se at den fortsætter - godt jeg ikke spildte min tid :p
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
den vil jeg så quote meddwr skrev:Haha... Jeg klikkede på første link... Og så tænkte jeg "Så link dog direkte til det idiot!" og så klikkede jeg igen... "Hmm... Det her gider jeg ikke.."
D3FrozTt skrev: LOL!
Havde samme tanke som dwr. "Så link dog til det i første forsøg!" Gad heller ikke bruge hele min tid så efter fem sider gad jeg ikke læse om folk der brokkede sig over de havde "spildt deres tid". Et ganske godt eksempel på hvor formålsløst meget af det der ligger på internettet egentligt er.
For originaliteten i joken fejler ikke det mindste
For originaliteten i joken fejler ikke det mindste
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Faldt også lige over en:
En blind mand kommer ved en fejltagelse ind på en bar for kvinder. Han famler sig frem til en barstol, og bestiller en drink, uvidende om at han er genstand for alles opmærksomhed. Efter et stykke tid råber han til bartenderen.
"Hey, vil du høre en rigtig god blondine vittighed.?"
Der bliver øjeblikkeligt dødstille i hele baren. Kvinden ved siden af ham, siger med en meget dyb skurende stemme.
"Før du nu fortæller den vittighed, så er der lige noget du skal vide.
(1) Bartenderen er blondine.
(2) Udsmideren er blondine.
(3) Jeg er en 1,95 m. høj, 110 kg tung blondine med det det sorte bælte i karate.
(4) Kvinden der sidder ved siden af mig, er blondine og vægtløfter,
(5) Damen på din højre side er også blondine og tidligere elitebryder.
Så tænk dig nu rigtig godt om Hr.! Har du stadig lyst til at fortælle den blondine-vits.?"
Den blinde mand tøver lidt, tager så sit glas og siger.
"Nææ...
..."Ik' hvis jeg skal forklare den fem gange bagefter."
En blind mand kommer ved en fejltagelse ind på en bar for kvinder. Han famler sig frem til en barstol, og bestiller en drink, uvidende om at han er genstand for alles opmærksomhed. Efter et stykke tid råber han til bartenderen.
"Hey, vil du høre en rigtig god blondine vittighed.?"
Der bliver øjeblikkeligt dødstille i hele baren. Kvinden ved siden af ham, siger med en meget dyb skurende stemme.
"Før du nu fortæller den vittighed, så er der lige noget du skal vide.
(1) Bartenderen er blondine.
(2) Udsmideren er blondine.
(3) Jeg er en 1,95 m. høj, 110 kg tung blondine med det det sorte bælte i karate.
(4) Kvinden der sidder ved siden af mig, er blondine og vægtløfter,
(5) Damen på din højre side er også blondine og tidligere elitebryder.
Så tænk dig nu rigtig godt om Hr.! Har du stadig lyst til at fortælle den blondine-vits.?"
Den blinde mand tøver lidt, tager så sit glas og siger.
"Nææ...
..."Ik' hvis jeg skal forklare den fem gange bagefter."