Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Fandt lige over denne sjove hjemmeside (Den skal egentlig ikke være sjov, men fuck det) - prøv at gå ind og tjek hans videoer. Det er næsten helt synd for ham
forhelvede jeg kan huske der på et tid punkt var noget med de hollanske popstars eller var det idols og de fuckede da helt op men at de lige frem skal ødelægge børns ungdom med sådan noget det er jo næsten synd!! men hvis så længe han tror på sig selv og holde humøret oppe så er han sku en cool fyr jeg gir ham 100% (hvad fanden er det enligt jeg skriver hvis jeg gik i hans klasse ville han jå få flade hver dag) Jon wannabe
haha, jeg har hermed fået ny baggrund... han er da så cute *SS*
bvadr han er altså ulækker, hader når små børn bliver kørt fra på den måde, han er da en meget charmerende halvfed lille dreng,
men han synger sku da ikke bedre end alle mulige andre "min-stemme-er-endnu-ikke-gået-i-overgang" drenge?
Synes sådan nogle underlige hjemmesider er for griner Især www.bottleguy.com eller www.roev.dk (Det er nogle jeg fandt oppe på min skole en dag) Skal lige advare om, at den første kan være lidt stødende.