Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ja vi ligger og svinger ved en 150 tilmeldte på DKBN. Dette er sgu rimlig godt klaret, men vi kan self altid bruge flere tilmeldinger. Så hvis folk regner med at komme så smut da lige ind på www.DKBN.dk og meld jer til.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Da Clown skrev:tror jeg hedder djrasmusp derinde eller noget i den stil ;) men du ka vel kende mig på billedet der inde, nco
Lige dig kan jeg godt kende. Men der er mange andre som jeg ikke kan kende. Men ellers får jeg jo sat ansigt på igen næste lørdag. Men når Morgan går ind, så går Nick ud og så glemmer jeg folk igen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Ja, jeg er så kommet i problemer. Ved ikke helt om jeg kan komme alligevel. Skal til noget ved middagstid, og det slutter ikke tidligt som jeg havde regnet med. Hvem skal afsted fra Slagelse? Og hvad tid tager I afsted evt.?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Ja, jeg er så kommet i problemer. Ved ikke helt om jeg kan komme alligevel. Skal til noget ved middagstid, og det slutter ikke tidligt som jeg havde regnet med. Hvem skal afsted fra Slagelse? Og hvad tid tager I afsted evt.?
Nu spænder du fandme hjelmen, ligesom ... som havde taget fejl af datoen.
Du har at dukke up. Fuck om du skal sidde i toget alene!!!
NCO.. jeg tager til kbh fredag... og italotosserne tager derind lørdag aften... så vidt jeg evd bliver det i bil... jeg ved ikke hvem der ellers tager tog fra slagelse
Så er det sgu i morgen drenge..Jeg kommer desværre ikke da jeg selv skal holde stor fest for mine venner..
Og fik endda fortalt i dag ved en fejltagelse, at de har bestilt en stripper til mig!! Så jeg skal bare ligge og spille pik og træne brystmuskler i aften
nok den vildeste fest jeg har æret til i lang tid... der var folk og stemning lige til de lukkede... det var så fedt.. og så blevet jeg halvt forsøgt voldtaget af en frz mit strapon...
bedre rapport kommer når jeg vågner...
put your hands up for the cåååååååååååååke in my nooooooooooooooooose