En fakel skal bæres videre...
Redaktør: Moderators
En fakel skal bæres videre...
...en tradition skal holdes i live, en ære skal skal opholdes..
jeg snakker selvfølgelig om hvem der skal sig pryde med vores elskede initialer nemlig CA.
Psy/clone har ved flere sammenkomster båret vores gyldne tegn med stor ære og stor respekt.
Nu er tiden inde til en anden tager over.
R.I.P Psyclones røv
Du vil blive savnet
http://www.feffe.dk/details.php?image_id=2710
jeg snakker selvfølgelig om hvem der skal sig pryde med vores elskede initialer nemlig CA.
Psy/clone har ved flere sammenkomster båret vores gyldne tegn med stor ære og stor respekt.
Nu er tiden inde til en anden tager over.
R.I.P Psyclones røv
Du vil blive savnet
http://www.feffe.dk/details.php?image_id=2710
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Hvis jeg da så ellers kunne slippe af med mit mavesår så jeg kunne komme derind så stiller jeg sku gerne min behårede røv til rådighed og der er sku nok plads til CA! er jo ikke en lille tøs som Psyclone hehe!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Haha, dit ivrige svin.. Du VIL bare male min røv.Feffe skrev:få da lige lånt nogle penge af qrazyleg...PsyClone skrev:Som jeg skrev tidligere... Det er en sorgens dag.
Det var en ære at pryde nattens liv med hud/røvfarve og CA tegnet.
Håber i finder en værdig fakkelbærer.
ellers må vi da lige samle lidt penge ind.
Jeg gir gerne 50kr!
Desværre.. Kommer ikke med denne gang...
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
forstod du ikk hvad jeg sagde??? HVOR MEGET SKAL DU LÅNE??!??PsyClone skrev:Et mirakel, kære ven... Tag ikke fejl, jeg vil sgu gerne komme og det var også meningen, men jeg har ikke råd...Feffe skrev:fårk nu af psyclone. hvad skal der til for at du kommer???
Og jeg får 15K til d. 1... Og jeg kan ikke få dem før. :s
Så det er bare perfekt.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Som du ikke kan se psyclone, så var "jeg kommer ikke", ikke en valgmulighed!Feffe skrev:forstod du ikk hvad jeg sagde??? HVOR MEGET SKAL DU LÅNE??!??PsyClone skrev:Et mirakel, kære ven... Tag ikke fejl, jeg vil sgu gerne komme og det var også meningen, men jeg har ikke råd...Feffe skrev:fårk nu af psyclone. hvad skal der til for at du kommer???
Så det er bare perfekt.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det har jeg forstået.. Hehe. Har også en aftale med Feffeodder skrev:Som du ikke kan se psyclone, så var "jeg kommer ikke", ikke en valgmulighed!Feffe skrev:forstod du ikk hvad jeg sagde??? HVOR MEGET SKAL DU LÅNE??!??PsyClone skrev:Et mirakel, kære ven... Tag ikke fejl, jeg vil sgu gerne komme og det var også meningen, men jeg har ikke råd...Feffe skrev:fårk nu af psyclone. hvad skal der til for at du kommer???
Så det er bare perfekt.
Men.. Hvornår tager i toget, odder boy?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ved jeg senere i dagPsyClone skrev:Det har jeg forstået.. Hehe. Har også en aftale med Feffeodder skrev:Som du ikke kan se psyclone, så var "jeg kommer ikke", ikke en valgmulighed!Feffe skrev:forstod du ikk hvad jeg sagde??? HVOR MEGET SKAL DU LÅNE??!??PsyClone skrev:Et mirakel, kære ven... Tag ikke fejl, jeg vil sgu gerne komme og det var også meningen, men jeg har ikke råd...Feffe skrev:fårk nu af psyclone. hvad skal der til for at du kommer???
Så det er bare perfekt.
Men.. Hvornår tager i toget, odder boy?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV