Dusør på 200 kroner!
Redaktør: Moderators
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Griner at se hvor hjælpsomme folk er når der er stillet en dusør op. Sørgeligt egentligt
"Audio bullys - Shot You Down"? Kunne ske du var en af de få, der ikke lige kendte den.
Eller evt. nogle remakes af Eurythmics, eller f.eks. "Laura Branigan - Self Control"
Hvis så frem i fald at mit bud skulle være korrekt, så beholder du lige selv de 200,- kr.
"Audio bullys - Shot You Down"? Kunne ske du var en af de få, der ikke lige kendte den.
Eller evt. nogle remakes af Eurythmics, eller f.eks. "Laura Branigan - Self Control"
Hvis så frem i fald at mit bud skulle være korrekt, så beholder du lige selv de 200,- kr.
Senest rettet af QrazyLeg 12 jan 2006, 18:58, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Her er lidt af det jeg kunne finde på en hurtig søgning på fading.
1. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Dancing (6:10)
2. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Alex K B (5:48)
3. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Hardino (6:05)
4. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Discode (6:30)
5. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Alex K E (6:08)
6. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Hardino (3:03)
7. Discoblaster - fading (club-edit) (5:22)
8. DJ Aligator - Fading Beauty Feat Linnea Hand (4:32)
9. Eric Prydz - Fading Like A Flower (3:56)
10. mysterio - fading like a flower (radio t (3:51)
Hvis det er en af dem, så brug de 200.- på 2 flasker god vodka og drik dem i min ånd.
1. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Dancing (6:10)
2. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Alex K B (5:48)
3. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Hardino (6:05)
4. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Discode (6:30)
5. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Alex K E (6:08)
6. Dancing Djs V Roxette - Fading Like A Flower (Hardino (3:03)
7. Discoblaster - fading (club-edit) (5:22)
8. DJ Aligator - Fading Beauty Feat Linnea Hand (4:32)
9. Eric Prydz - Fading Like A Flower (3:56)
10. mysterio - fading like a flower (radio t (3:51)
Hvis det er en af dem, så brug de 200.- på 2 flasker god vodka og drik dem i min ånd.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Og det kan ikke være
Aycan - Devil in Disguise?
DJ Sammy - Why?
Double Nation - Move Your Love?
Sunblock - I'll be ready?
Sunset Strippers - Falling Stars?
Uniting Nations - Out of touch?
Michael Gray - The week-end?
Inez - Stronger?
Sådan lige hvad jeg kunne komme på af nyere musik med et tøsebarn der synger..
Aycan - Devil in Disguise?
DJ Sammy - Why?
Double Nation - Move Your Love?
Sunblock - I'll be ready?
Sunset Strippers - Falling Stars?
Uniting Nations - Out of touch?
Michael Gray - The week-end?
Inez - Stronger?
Sådan lige hvad jeg kunne komme på af nyere musik med et tøsebarn der synger..

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Hmm...
Den er da ikke lige......
Men når du nu så godt kan lide nummeret, så må jeg forvente, at du har noget af det, drønende rundt inde i hovdet.
Derfor giver jeg nu DIG en opgave
Prøv at nyn eller fløjt melodien (det du husker), og optag den på din PC- og smid den så op på YSI. Så kan vi hente dit "mestværk", og se om vi kan tyde hvad det er for et nummer........
Zivago
Man skal ikke kede sig mere, end man kan gabe over
Den er da ikke lige......
Men når du nu så godt kan lide nummeret, så må jeg forvente, at du har noget af det, drønende rundt inde i hovdet.
Derfor giver jeg nu DIG en opgave
Prøv at nyn eller fløjt melodien (det du husker), og optag den på din PC- og smid den så op på YSI. Så kan vi hente dit "mestværk", og se om vi kan tyde hvad det er for et nummer........
Zivago
Man skal ikke kede sig mere, end man kan gabe over
Han skrev han havde en anelse om det. Mange af melodierne der bliver sunget minder om gamle sange derfor kunne det jo godt tænkes. Men bevares jeg prøver jo bare at hjælpe...mikkel_hansen_99 skrev:Zster:Der er ingen af dem der der er cover-versioner... Udover Falling Stars, såvidt jeg ved... ?DjBaSze skrev:Jeg har en anelse om at sangen tidligere har været ældre og så er den blevet frisket lidt op...

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=0IAD ... 38QCE28WCFnco skrev:the_source_feat._candi_statton-you_got_the_love-usf.mp3
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=04I4 ... 5DOIZ2KEM2
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=0JOS ... 4DNUGSN0L6nco skrev:Da_Playaz_Vs_Clea-We_Dont_Have_To_Take_Our_Clothes_Off-UK-CDS-2005-NVM
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=0VZS ... XCLNVSRPIR

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA