Dusør på 200 kroner!

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

DjBaSze

Dusør på 200 kroner!

Indlæg af DjBaSze »

Hey gutter.

Nu kommer den sværeste opgave i overhovedet kan blive sat på :P Men der er os belønning på 200 kroner!!

Det er en ny sang jeg hørte i gaden.. Jeg har en anelse om at sangen tidligere har været ældre og så er den blevet frisket lidt op.. Det er en dame der synger og så kan jeg bare ikke mere.. Jamen jeg vil vædde med at alle herinde synes den er mega fed.. Den eneste måde vi lige kan prøve og finde den på er bare at tjekke lidt nye sange der er kommet ud for nyligt??

Håber vi lige kan fikse noget
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

En dame der synger... hmm..det var dælme ikke mange ledetråde... :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Dusør på 200 kroner!

Indlæg af amh »

DjBaSze skrev:Hey gutter.

Nu kommer den sværeste opgave i overhovedet kan blive sat på :P Men der er os belønning på 200 kroner!!

Det er en ny sang jeg hørte i gaden.. Jeg har en anelse om at sangen tidligere har været ældre og så er den blevet frisket lidt op.. Det er en dame der synger og så kan jeg bare ikke mere.. Jamen jeg vil vædde med at alle herinde synes den er mega fed.. Den eneste måde vi lige kan prøve og finde den på er bare at tjekke lidt nye sange der er kommet ud for nyligt??

Håber vi lige kan fikse noget
Fået lønforhøjelse? :P :)

Kunne det være det der Remix som bliver spillet på VoiceTV heletiden. DHT feat EDMEE - Listen To Your Heart (Remix) Måske den? Syntes jeg har hørt den før i tiden. Nu står der så også det er et remix.

http://www.juno.co.uk/products/197206-02.htm
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Hmm... Aner det sq ikk lige... hmmm

Hørte du den i aalborg by eller..? for så er det lidt nemmere at finde ud af det.. hehe
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Ja det gjorde jeg.. Hørte den i gaden.. Jeg ved det kan lade sig gøre det her selvom det er den ringeste ledetråd længe.. Men jeg ved bare at den kan findes.. Det må jo være en forholdsvis "ny" udgave
DJSofi2k1
Kontakt:

Hvilket sted?

Indlæg af DJSofi2k1 »

Hey mester... Hvor hørte du den?

Uret?
Cube?
Gaslight?
Spirit?
Manhatten?
----Stay DJ----
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Jeg var for stiv lige fra starten af.. Så jeg ved simpelthen ikke hvad stedet hedder.. Men det var et meget tomt sted og meget stille sted.. Der var nogle enkelte sofaer ovre i siden.. Og når man skal ud fra stedet skal man ned af sån nogle meget smalle trapper.. Og udgangen er midt i det hele nærmest..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjBaSze skrev:Jeg var for stiv lige fra starten af.. Så jeg ved simpelthen ikke hvad stedet hedder.. Men det var et meget tomt sted og meget stille sted.. Der var nogle enkelte sofaer ovre i siden.. Og når man skal ud fra stedet skal man ned af sån nogle meget smalle trapper.. Og udgangen er midt i det hele nærmest..
Tjekket mit link længere oppe i tråden?
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

amh - Jeps.. Det er ikke DHT.. Det er ikke helt så vildt igen mindes jeg ikke.. Arr fuuuuuuck!! Jeg lover at den sang er så fed..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjBaSze skrev:amh - Jeps.. Det er ikke DHT.. Det er ikke helt så vildt igen mindes jeg ikke.. Arr fuuuuuuck!! Jeg lover at den sang er så fed..
Okay. Så er jeg sq lige blank! desværre :(
Infected

Indlæg af Infected »

Det var inde på Kvisten så... det vil jeg næsten love dig...

det er det eneste sted jeg lige kender der har en lille trappe... og hvor der ikk rigtig er noget inde.. hehe
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Det kan godt ske det var der.. Vi var nok derude omkring 23.00 - 01.00 Hvor vi i det tidsrum startede med at være derinde i små 5 minutter.. Og så kom den sang bare.. Pik!!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Dancing Djs Vs. Roxette - Fading Like A flower?

Kan desværre ikke lige fået optaget noed af den her, men kan lige uppe senere

:::EDIT:::
Her er den så

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=2MQH ... WHD8DFI059
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

LMC Vs. New Radicals - You Get What Your Give 2005 ????

http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=0WYK ... Z7GQBKDRVD
Mvh

Bobo-Denmark
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Simon det er ikke den.. Den kender jeg.. Jeg er spændt på at høre den med LMC, men der er opstår en fejl når jeg prøver at hente den BOBO.
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Nej det er ikk den bobo.. Ellers fed sang.. Tak.. Det skal jo være en dame..

Forresten du skrev:

LMC Vs. New Radicals - You Get What Your Give 2005

Den du uppede var:

Dont let go ?
farmer

Indlæg af farmer »

Jeg synes det er mærkeligt du ikke kan nævne bare lidt af sangen.. bare lidt om rytmen eller noget..
Men at du samtidig kan huske den var så skide fed :D ?
Tror desværre ikk rigtig kvisten har nogen playlist.. :/
Hvilken genre er den i ?
Er der noget bass ?
Du må da kunne huske lidt ;)
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Jamen den kunne godt minde om sån noget i stil med roxette som er blevet gjort federe.. Dermed ikke sagt at det var roxette fordi det ved jeg 100% at det ikke var.. Der var bass ja.. Jeg er i tvivl om der findes en ældre version af den som sagt.. Jeg kan ikke rigtigt sige mere.. Det kan jeg sku ikk..
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Når vi finder den skide sang så kører jeg til grænsen og handler ind til den største fest :P Så går vi amok :) Ej jeg må bare lige slappe af en helt dag her i næste uge og håbe på den kommer i radioen.
speller

Indlæg af speller »

Det skulle vel ikke være Madonna - Hung up (Abba edit)

VEl ? :S
Besvar