Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Nu kommer den sværeste opgave i overhovedet kan blive sat på Men der er os belønning på 200 kroner!!
Det er en ny sang jeg hørte i gaden.. Jeg har en anelse om at sangen tidligere har været ældre og så er den blevet frisket lidt op.. Det er en dame der synger og så kan jeg bare ikke mere.. Jamen jeg vil vædde med at alle herinde synes den er mega fed.. Den eneste måde vi lige kan prøve og finde den på er bare at tjekke lidt nye sange der er kommet ud for nyligt??
Nu kommer den sværeste opgave i overhovedet kan blive sat på Men der er os belønning på 200 kroner!!
Det er en ny sang jeg hørte i gaden.. Jeg har en anelse om at sangen tidligere har været ældre og så er den blevet frisket lidt op.. Det er en dame der synger og så kan jeg bare ikke mere.. Jamen jeg vil vædde med at alle herinde synes den er mega fed.. Den eneste måde vi lige kan prøve og finde den på er bare at tjekke lidt nye sange der er kommet ud for nyligt??
Håber vi lige kan fikse noget
Fået lønforhøjelse?
Kunne det være det der Remix som bliver spillet på VoiceTV heletiden. DHT feat EDMEE - Listen To Your Heart (Remix) Måske den? Syntes jeg har hørt den før i tiden. Nu står der så også det er et remix.
Ja det gjorde jeg.. Hørte den i gaden.. Jeg ved det kan lade sig gøre det her selvom det er den ringeste ledetråd længe.. Men jeg ved bare at den kan findes.. Det må jo være en forholdsvis "ny" udgave
Jeg var for stiv lige fra starten af.. Så jeg ved simpelthen ikke hvad stedet hedder.. Men det var et meget tomt sted og meget stille sted.. Der var nogle enkelte sofaer ovre i siden.. Og når man skal ud fra stedet skal man ned af sån nogle meget smalle trapper.. Og udgangen er midt i det hele nærmest..
DjBaSze skrev:Jeg var for stiv lige fra starten af.. Så jeg ved simpelthen ikke hvad stedet hedder.. Men det var et meget tomt sted og meget stille sted.. Der var nogle enkelte sofaer ovre i siden.. Og når man skal ud fra stedet skal man ned af sån nogle meget smalle trapper.. Og udgangen er midt i det hele nærmest..
Det kan godt ske det var der.. Vi var nok derude omkring 23.00 - 01.00 Hvor vi i det tidsrum startede med at være derinde i små 5 minutter.. Og så kom den sang bare.. Pik!!
Jeg synes det er mærkeligt du ikke kan nævne bare lidt af sangen.. bare lidt om rytmen eller noget..
Men at du samtidig kan huske den var så skide fed ?
Tror desværre ikk rigtig kvisten har nogen playlist.. :/
Hvilken genre er den i ?
Er der noget bass ?
Du må da kunne huske lidt
Jamen den kunne godt minde om sån noget i stil med roxette som er blevet gjort federe.. Dermed ikke sagt at det var roxette fordi det ved jeg 100% at det ikke var.. Der var bass ja.. Jeg er i tvivl om der findes en ældre version af den som sagt.. Jeg kan ikke rigtigt sige mere.. Det kan jeg sku ikk..
Når vi finder den skide sang så kører jeg til grænsen og handler ind til den største fest Så går vi amok Ej jeg må bare lige slappe af en helt dag her i næste uge og håbe på den kommer i radioen.