Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Husk at Zulus comedy uge starter i aften. Fra 20.00 med stand-up.dk efterfulgt af Jan Gintberg - Den grimme melding del 1 og Mick Øgendahl - Tåsfræser del 2.
Aftenen slutter først efter midnat, så der skulle være chance for et par gode grin inklusiv Eddie Lizard.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kæmpe godt allerede efter første aften.. Kom lidt sent hjem fra arbejde så nåede kun og se der hvor de var på skanderbog festivalen, men jeg skal helt sikkert se mere iaften
Uffe Holm er sgu' for griner..
Det kan godt være at der er nogle der synes der er for meget "fisse og patter" i hans show, men er du så færdig jeg var smadret af grin.. ...også selv om det var klippet direkte ud af "The Uffe Holm Show 2"
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal skrev:Uffe Holm er sgu' for griner..
Det kan godt være at der er nogle der synes der er for meget "fisse og patter" i hans show, men er du så færdig jeg var smadret af grin.. ...også selv om det var klippet direkte ud af "The Uffe Holm Show 2"
Down1 skrev:Geo er jo ikke sjov..Alt han kan er at råbe...
Det er da ikke meget anderledes Jan Gintberg. Han gør da heller ikke andet end at råbe. Desværre er der ikke nogen, der har kunne råbe Jan Gintberg op og fortælle ham, at han ikke er sjov.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Down1 skrev:Geo er jo ikke sjov..Alt han kan er at råbe...
Det er da ikke meget anderledes Jan Gintberg. Han gør da heller ikke andet end at råbe. Desværre er der ikke nogen, der har kunne råbe Jan Gintberg op og fortælle ham, at han ikke er sjov.
...
Det har du så også til dels også ret i..Og er han ikke også ved at være lidt for gammel til at lave det