Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ændre i det sidste tal der hvor der står 2 og indsæt andre tal og i vil få fri adgang til de forskellige film, normalt koster det 22.95 $ per måned.. værsgo drenge!
Det har i hvert fald været diskuteret rigtig meget på forskellige fora. Folk har både fundet tøsens navn, skole, mail, mob nr. osv :s
Men så spændende er det heller ikke, udover at hun er under 18, så ham nordmanden kan godt komme i klemme. Men der er vist ikke rigtigt nogen der melder ham :s
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg har også en anden måde, men ti loden skal man bruge en .flv-player. Der kan du downloade filmene direkte.
Kan dog ikke huske adressen i hovedet, men jeg har en hos min mor, så den kommer højst sandsynligt herind på mandag, medmindre amh, eller andre der kender den "genvej" svarer før. (Jeg fandt ud af det for amh (Andreas)).
mikkel_hansen_99 skrev:Jeg har også en anden måde, men ti loden skal man bruge en .flv-player. Der kan du downloade filmene direkte.
Kan dog ikke huske adressen i hovedet, men jeg har en hos min mor, så den kommer højst sandsynligt herind på mandag, medmindre amh, eller andre der kender den "genvej" svarer før. (Jeg fandt ud af det for amh (Andreas)).
INfected, som jeg har skrevet tidligere oppe, smider jeg en gang imorgen et link hvor man kan hente flv-filerne direkte, og derefter afspille dem i en flv-player... Men det er nogle sataner på gennemsnitlig 185MB....