Kom I ind i det nye år med stil?!
Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet?
Redaktør: Moderators
Jeg blev enig med en af mine venner om at sparke døren ind til toilettet, blot fordi at vi havde råd til at gøre det. Vi var træt af at vente på alle kvinderne på toilet. Tog jo evigheder. Døren holdte dog, og vi røg baglæns og lige ind i skåle og andet gejl der var brugt til maden.Stim skrev:Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet? :lol:
Vi hang naboens juletræ op i hans flagstang og overpyntede det med kæmpe kanonslag, og raketter.. Fuck han blev sur!nco skrev:Jeg blev enig med en af mine venner om at sparke døren ind til toilettet, blot fordi at vi havde råd til at gøre det. Vi var træt af at vente på alle kvinderne på toilet. Tog jo evigheder. Døren holdte dog, og vi røg baglæns og lige ind i skåle og andet gejl der var brugt til maden.Stim skrev:Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet?
Klassiker! ;)amh skrev:Vi hang naboens juletræ op i hans flagstang