Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
ja så var der lige et billede af et juletræ.. ved godt der ikke er noget navn på og sådan, men det var lidt svært at rende rundt om træet og synge og samtidig have billede med navn og så tage det billede.
så skal vi se den bedste gave den hurtigste har fået..
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Hoopstar skrev:ja så var der lige et billede af et juletræ.. ved godt der ikke er noget navn på og sådan, men det var lidt svært at rende rundt om træet og synge og samtidig have billede med navn og så tage det billede.
så skal vi se den bedste gave den hurtigste har fået..
Det så perfekt, det dér! Både med levende lys, og pakker under træet SÅDAN! :D
falslev007 skrev:
Lad os se et billede af en Refsvindinge Ale 16
Til jer som ikke ved hvad det er for noget (Inkl. mig selv) Så det en ØL tjek det evt her
Den er jo på samme sværhedsgrad som da jeg bad om et billede af Dorthe Krabbe's nye kalender.. det må vidst være en OM'er!
Ungdommen nu til dags burde opdrages med pisk og spanskrør og ale 16.
Anyway giv mig et billede af jeres mor, så er den ude af verden igen:)
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
hehe dejlige ungmøer..
Og nej en julebryg er ikke iorden:)
Jeg vil se mødre, det kan da ikke være så svært? evt bare et billede af et billede??
falslev007 skrev:hehe dejlige ungmøer..
Og nej en julebryg er ikke iorden:)
Jeg vil se mødre, det kan da ikke være så svært? evt bare et billede af et billede??