Min Tus blev endelig færdig

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

SS Var Hitlers special styrke kendt for deres butalitet og meget tvivlsomme metoder at få folk til at snakke!

Inden for Nazi kredse er SS meget populært at få tattoveret!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

okay.. vidste jeg så ikk
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Feffe skrev:okay.. vidste jeg så ikk
That was a first :P

Kode: Vælg alt

SS (Schutzstaffelor Protection Squad): 

Guard detachments originally formed in 1925 as Hitler's personal guard. From 1929, under Himmler, the SS developed into the most powerful affiliated organization of the Nazi party. In mid-1934, they established control of the police and security systems, forming the basis of the Nazi police state and the major instrument of racial terror in the concentrationa camps and occupied Europe.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

SS hedder også Black Birds mener jeg det er hvis det siger dig noget :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

pono skrev:SS hedder også Black Birds mener jeg det er hvis det siger dig noget :)
Tror jeg du tager fejl, har aldrig set det nogen steder, og kan intet finde i google :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Haude

Indlæg af Haude »

dwr skrev:Jeg synes den er grim - men det er fordi jeg ikke kan fordrage tatoveringer. Synes simpelthen ideen er for latterlig - at indgravere sin krop for resten af livet. Nå, men det er jo dit valg.
Motivet er tilgengæld fedt lavet.
Du er bar en hater dwr!!

Nice YakuzaMAB :wink:
Besvar