Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Ja jeg har brug for lidt af et Computer geni her.
Først og fremmest er spørgsmålet Hvordan åbner jeg primære porte?.
Altså mit msn, hotmail, netbank eller bare generelt noget der har med sikkerhed at gøre, og når jeg trykker på fejlfinding i msn står der det er pågrund af primære porte.
der er også nogle af mine spil der ikke virker pga. af jeg ikke kan oprette en bruger i Bf2 osv.
Ja jeg har prøvet at slå firewall fra, gå i lan indstillinger og konfiguere alt muligt halløj, men det virker stadig ikke!
Men er der nogen der ved hvordan man åbner primære porte??
Jeg har aldrig oplevet at det var nødvendigt at åbne porte for at køre MSN, hotmail eller netbank, så på det punkt må du selv ud og rode med andre løsninger.
Vil du køre en server i BF2 skal du formentlig have åbnet portrange 16567 – 16570 i din router. Hvordan du gør det finder du lettest ud af i din routers manual, evt. ved at søge på produktnummeret på Google.
-God jagt
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Du skal kigge på din router (hvis du har en sådan) og ind og konfigurere denne til at der må oprettes forbindelse på de porte som programerne nu kræver. Her kan der også være brug for at fortælle hvilken lan ip det skal henføres til, specielt ved indgående forbindelser.
Men for at hjælpe dig mere kræver det nok information om hvilken forbindelse du har og router.
evt prøv at ringe til stofanet.. de har garanteret en del supportere der ved noget om hvorfor du ikke lige kan serve i bf2.. hvis der vel og mærke er noget galt med din forbindelse.. er det din computer står de selvfølgelig af.. så skal du have fat i en du kender der kan kigge forbi..