Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ja lidt øv den gik død her.. Håber snart på vi skal se en venstre pat fra en trunte eller en røv med alt for mange hår i kunne være lidt sjovere og noget de fleste kan skaffe..
Feffe, nu har jeg allerede fået 3 der kunne smide et billede, så nu må de sgu få lettet røven... Skal nok finde noget andet hvis jeg "kommer til" igen... (Bliver sikkert banned fra denne tråd, hvis man ellers kan det...)
hallo... hvorfor skal det være cder og vinyler... det er sku da for kedelight <---- haha sikke dog en lorte udmelding feffe. lad hver med at læs indlæggende hvis det keder dig
D3FrozTt skrev:Yessirs - det er endda den fra sidste år hvor jeg vandt en 50,- men jeg har sq ikk fået indløst den endnu
Hmnnn... jamen lad os så se en bøde af en slags... parkeringsbøder er jo foreksempel altid sjove
Så skal du sq skynde dig og få den indløst! Læs på bagsiden om hvornår en senest kan indløses (Hvis jeg ikke tager meget fejl står der Jul 2005 eller sådan noget.) Ville være ærgeligt lig og midste en flad 50'er. Det jo bedre end ingenting
amh skrev:Så skal du sq skynde dig og få den indløst! Læs på bagsiden om hvornår en senest kan indløses (Hvis jeg ikke tager meget fejl står der Jul 2005 eller sådan noget.) Ville være ærgeligt lig og midste en flad 50'er. Det jo bedre end ingenting
Sidste dag for indløsning af gevinstlod er 31.03.2006 - så der er masser af tid