Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Unfortunately, the link you have clicked is not available.
Your transfer cannot be completed. The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
MirX skrev:Det er BARE Deep det er der også nogen der hedder:D
Ja mixet lyder skamt fint fint
Der findes kun en der i mine øjne kan tillade sig at bruge navnet Deep Dance eller bare Deep og det er DJ DEEP ingen andre kan leve op til hans mix!
Hver gang jeg høre et deep mix så smider jeg et originalt DJ DEEP på også høre jeg igen hvem mesteren er!!
Jeg høre dem kun for at se om der endelig er en der kan tage dysten op med DJ DEEP om navnet deep dance og det er der til dato ingen der har kunnet! Den der er det nærmest er efter min mening DJ O
YaKuZa_MaB skrev:
Der findes kun en der i mine øjne kan tillade sig at bruge navnet Deep Dance eller bare Deep og det er DJ DEEP ingen andre kan leve op til hans mix!
So true, so true.
VA_-_Deep_Dance_Vol._5-2CD-2005-xxx
Det er noget der virker
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Nu er jeg ikke en ørn til det med Internet osv, så ville lige hører hvad pokker dette navn MirX har skrevet ned skal bruges til?? Har efterhånden rendt på det et par gange herinde, men nu blev det for meget