Har 3 Tue-West Koncert Billeter til salg
Ved godt det er sent men da en af mine veninder pga. arbejdsmæssige problemer ikke kan tage afsted ville jeg gerne høre om nogen af jer kunne være interesseret i at købe dem?
Sted: Gimle i Roskilde
Dato: 9/12 - 2005
Kl: 21.00
Pris: 160 kr. pr stk.
Håber virkelig der er nogen af jer derude der er interesseret..
//rbT
Tue-West billetter til salg
Redaktør: Moderators
Tue-West billetter til salg
You'll Never Walk Alone
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Tue-West billetter til salg
Kunne være man skal købe dem, og sælge dem videre for det dobbelterbT skrev:Har 3 Tue-West Koncert Billeter til salg
Ved godt det er sent men da en af mine veninder pga. arbejdsmæssige problemer ikke kan tage afsted ville jeg gerne høre om nogen af jer kunne være interesseret i at købe dem?
//rbT
OMG!! DET I MORGEN!! Pas, siger jeg så lig.. :s
Ja ved godt det er lidt sent..amh skrev:Kunne være man skal købe dem, og sælge dem videre for det dobbelterbT skrev:Har 3 Tue-West Koncert Billeter til salg
//rbThehe, ej, kunne være jeg var interesseret. og NEJ, det er ikk til mig, drenge. Tænkt mere som en før-julegave til nogle af veninderne/vennerne, hvis de gider.. undersøger det lige
OMG!! DET I MORGEN!! Pas, siger jeg så lig.. :s
You'll Never Walk Alone
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det ved jeg sq ikk lige.. Tror umuligt jeg kan nå, og snakke med dem, og få dem bare overtalt.. Men undersøger det straks!rbT skrev:Ja ved godt det er lidt sent..amh skrev:Kunne være man skal købe dem, og sælge dem videre for det dobbelterbT skrev:Har 3 Tue-West Koncert Billeter til salg
//rbThehe, ej, kunne være jeg var interesseret. og NEJ, det er ikk til mig, drenge. Tænkt mere som en før-julegave til nogle af veninderne/vennerne, hvis de gider.. undersøger det lige
OMG!! DET I MORGEN!! Pas, siger jeg så lig.. :shehe.. Sikker på at du ikke lige er interesseret?