Bærbar problemstilling

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
naRf

Bærbar problemstilling

Indlæg af naRf »

Godaften,

Jeg har den fornøjelse af at have en bærbar, men efter jeg har haft den i godt 2 måneder er jeg begyndt at få ondt i nakken/ryggen når man sidder herhjemme.
Har læst mig frem til at det er fordi man kigger ned på skærmen og det har kroppen ikke godt af bla bla bla.

Jeg har fundet frem til denne løsning: http://www.oysterdock.com/oyster_home.html

Men jeg ville hører om der er nogle der kender til andre systemer som gerne må være stilet/pæne?

På forhånd tak :duckie:
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe.. fikst.. :)

Kender ikke lige andre metoder, men tro mig.. kender godt til dit problem.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

kender også godt problemmet. og det der er fandme en lækker løsning. Men er det mon sundt for bærbaren at stå og arbejde længde i den stilling ?
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Kan ikke se hvorfor bærbaren ikke kun holde til det, der skal jo bare være hul bagud så den kan blive kølet ned..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tænker mere på at den står i en mærkelig vinkel, køler osv er jo bygget til at fungere helt plant.
naRf

Indlæg af naRf »

DjMail skrev:tænker mere på at den står i en mærkelig vinkel, køler osv er jo bygget til at fungere helt plant.
Hmm ja det kan der jo være noget om, også derfor jeg søger her om der er andre der kender andre løsninger :(
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har dog ikke selv prøvet den.. men den er både pæn og så vidt jeg kan se / læse.. så løser den dit problem :)

http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... nplm=T5762
naRf

Indlæg af naRf »

kloojve skrev:jeg har dog ikke selv prøvet den.. men den er både pæn og så vidt jeg kan se / læse.. så løser den dit problem :)

http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... nplm=T5762
For security and privacy reasons, your session has timed out.
To go back to the Apple Store, please click on the link below. :cry:
Billede
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

heh sry.. tænkte ikke lige så hurtigt men den hedder "Griffin iCurve" og er bygget til apple laptops.. men er da ret sikker på den også passer til en alm. lap.

:)
Besvar