Føj for satan, det lyder vildt.. Men tror at det han søgte var blot og tage på 1-2 ugers ferie med gutterne.. Men det du fortæller lyder absolut som noget jeg vil overveje engang når jeg er færdig på HH..LeG0lAsDK skrev:
Nu har en masse skrevet om europa med spanien og bulgarien, har i egentligt overvejet en tur øst over... For omkring 4000-5000 kr i flybillet så kan i komme til asien, mit forslag prøvede noget af turen, er at starte i thailand, på Crusa Met, giv den gas dernede, det er seriøst noget vildt shit. Så drøn til Full Moon party, på paya paya (eller hvad fanden den ø hedder), 3 døgns non stop fest, udover opvarmingsfesterne ugerne inden da.... Derefter drønede de nordpå indover Cambodia, det land er fuldstændigt sindsygt.. Til Vietnam op igennem Laos også til Kina igennem Nepal og sluttede af i indien, nærmere bestemt Goa... Se der har man en stodderferie, massere af kællingere, skyde med Bazooka i Cambodia (det er vidst forbudt nu), over i Vietnam som er hoonymoon ferie, igennem Laos som er utroligt fattigt og til Kina hvor der er sindsygt mange mennesker, nepal som bare er bjergrigt og Indien som er fucked, skidende køer osv. osv.
Se det var en sindsyg tur. den tog ialt 4-5 måneder... Regn med min 30.000 i lommepenge, turen kan sagtens gøres kortere...
Sunny Beach eller Lloret de mar ?
Redaktør: Moderators
Re: Sunny Beach eller Lloret de mar ?
Du kan godt på cirka 3-4 uger snuppe Thailand, Cambodia og Vietnam uden at stresse dig igennem det hele.....NuxZi skrev:Tak for svarene igen. Golden Sands lyder også virkeligt lækkert! Vi er ved at undersøge sagen.. Men ja, jeg søgte bare efter sådan en uges ferie med alle gutterne, og ikke noget som varer flere måneder, da vi jo skal passe skolen her hjemme
.. Men tak igen ;D
Men kan godt se pointen med en lille sommerferie tur ógså i forhold til økonomien....
Re: Sunny Beach eller Lloret de mar ?
Nej, det var den faktisk ikke, det var en ganske "sund" tur. For det første var vi kun afsted 2 mdr - og for det andet var vi 19 :/ - men vi drak måske igennem 2-3 gange om ugen alligevel - et eller andet skulle man jo lave på de lange kedelige køretureLeG0lAsDK skrev:Var din lever ikke udsat for det da du var i USA?![]()
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Har været begge steder 2 år i lloret og her i år var jeg i sunny beach
Begge steder giver med garanti en fed ferie, lloret er klart det sted med flest danskere, og mange flere damer. Sunny beach mangler lidt, da det er et nyt sted for rejse selskaberne, og danskerne ikke rigtig har fundet det endnu.
Sprut er billig begge steder men selvfølgelig billigst i Bulgarien, man skal bare holde sig til de lokale mærker.
Det jeg bed mest mærke i var fordelingen mellem danske drenge / piger Lloret var ca. 50/50 mens sunny beach mere lignede 80 / 20. Men ikke sikkert det er sådan til næste år, som sagt var er det et nyt sted. Skal lige siges at der var massere af svenske tøser.
Syntes stadigvæk Lloret er det fedeste sted. Men min sjoveste tur har være Sunny Beach. Men igen der handler jo også om hvem du er afsted med.
Begge steder giver med garanti en fed ferie, lloret er klart det sted med flest danskere, og mange flere damer. Sunny beach mangler lidt, da det er et nyt sted for rejse selskaberne, og danskerne ikke rigtig har fundet det endnu.
Sprut er billig begge steder men selvfølgelig billigst i Bulgarien, man skal bare holde sig til de lokale mærker.
Det jeg bed mest mærke i var fordelingen mellem danske drenge / piger Lloret var ca. 50/50 mens sunny beach mere lignede 80 / 20. Men ikke sikkert det er sådan til næste år, som sagt var er det et nyt sted. Skal lige siges at der var massere af svenske tøser.
Syntes stadigvæk Lloret er det fedeste sted. Men min sjoveste tur har være Sunny Beach. Men igen der handler jo også om hvem du er afsted med.
Bandit^