Problemer med ny Motorola V3?
Redaktør: Moderators
Problemer med ny Motorola V3?
Hey!
Har lige købt en V3 med telia...
Kan godt være jeg er lidt utålmodig, men når jeg tænder mobilen (med oplader i ) så kan jeg lige nå at indtaste pin, før den bare går ud.
Kan slet ikke tænde den uden oplader, og nu har den da været i oplader siden kl. 17.
Kan der være noget galt, eller skal den oplade i et hvis antal timer?
Har lige købt en V3 med telia...
Kan godt være jeg er lidt utålmodig, men når jeg tænder mobilen (med oplader i ) så kan jeg lige nå at indtaste pin, før den bare går ud.
Kan slet ikke tænde den uden oplader, og nu har den da været i oplader siden kl. 17.
Kan der være noget galt, eller skal den oplade i et hvis antal timer?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Du skal lade den stå i laderen til den er helt fuld.. Nu havde jeg ingen problemer med min, da jeg starte min for første (og eneste) gang, så ved ikke om det er et problem der kan komme. Min telefon er magen til kloojves, men da jeg aldrig slukker min telefon så kan jeg ikke sige om det kan ske for mig.
Dog skal du være forberedt på at softwaren i telefonen er utroligt langsom, så hvis det kan få dig til at spasse ud, så ville jeg nok ikke vælge den telefon
Ellers så synes jeg at den design mæssigt er super fed, hvilket også er grunden til at jeg købte den. Jeg har rigeligt med tid til at den får skrevet de der 2 til 3 linjer færdig, som jeg er foran 
Dog skal du være forberedt på at softwaren i telefonen er utroligt langsom, så hvis det kan få dig til at spasse ud, så ville jeg nok ikke vælge den telefon
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Så ville jeg nok tage ned til forhandleren og spørge dem efter hvad det er for noget pisbras de har kastet i hovedet af dig og bede om at få en ombytning 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg har lige sendt min til reparation.. Blev træt af at den gik ud for et godt ord og ofte var næsten umulig at få liv i igen uden at tage batteriet ud og sætte det i igen - så ville den pludselig godt igen (indtil 2-3 minutter senere hvor den så fuckede igen)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Helt klart batteriet der er i stykker. Det skal du gå ned og få ombyttet.
Så vidt jeg husker, så betegnes det som en fejl den har fra fabrikken (hvilket det antages, hvis der sker en fejl, inden for det første halve år) og så har du krav på en ombytning.
Nu må nogle af købelovens eliter lige rette mig hvis jeg tager helt fejl
Så vidt jeg husker, så betegnes det som en fejl den har fra fabrikken (hvilket det antages, hvis der sker en fejl, inden for det første halve år) og så har du krav på en ombytning.
Nu må nogle af købelovens eliter lige rette mig hvis jeg tager helt fejl
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game