Hvad er din ynglings øl?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Man kunne også nyde det... :roll:
nyde Billede - siden hvornår er man gået i byen for at nyde?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Corona er lidt tynd i det vil jeg mene! Var vild med den da jeg var yngre, da den ikke gærer i maven, ergo du kan indtage langt flere af dem uden i mætter... :P Men nu.. Naah...
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

FrZ skrev:
Qrazyleg du burde vide bedre...... Det er FrZ´er fyren du er oppe imod her... Knægten har ALDRIG smagt på en øl eller drinks før den kommer op igen samme vej som den kom ned!!! (derfor han ikke forstår det når vi siger at en øl eller whiskey kan smage godt)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

UnitedPublic skrev:
FrZ skrev:
Qrazyleg du burde vide bedre...... Det er FrZ´er fyren du er oppe imod her... Knægten har ALDRIG smagt på en øl eller drinks før den kommer op igen samme vej som den kom ned!!! (derfor han ikke forstår det når vi siger at en øl eller whiskey kan smage godt)
Jeg drikker bare ikke for at nyde - blot det der var min pointe. Meget muligt at man kunne nyde det, men det er jo ikke meningen med min druk. Drak man for at nyde, så ville man drikke af helt andre grunde, og så kunne man komme til at drikke hver dag!

Næ nej, drikke KUN hvis der er et formål - så som en bytur. Drikker aldrig vin/øl osv. til mad fx. - for hvad er formålet? - det er en grænsezone, og man skal holde sig klart, hvorfor man drikker. Jeg drikker for at blive fuld. - Derfor bestiller jeg whisky/cola i baren, da jeg bliver fuld, men moderat - og ikke behøver at overveje at nyde den.

Gav det mening?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Sikkert ;)

Men det var nu ikke meningen at mit indlæg skulle tages så tungt, nærmere som et indskud i "FrZ bliver altid tæskestiv debatten" ;)

Jeg drikker sq også for at blive en kegle :drinking:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar