Jaa som spørgsmålet lyder, og måske enda
har et abbonement på StofaXtra?
StofaXtra og VisionDigital er en ekstra dekoder man kobler på sit kabelnet, og på den måde gøres det muligt at se eks. Canal+, Tv1000 og mange flere.
Dog lukker VisionDigital hertil december.
Nogen herinde som bor selv og har Stofa?
Redaktør: Moderators
Nogen herinde som bor selv og har Stofa?
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Re: Nogen herinde som bor selv og har Stofa?
Jeg har VisionDigital med Canal Plus-pakken. Jeg har intet fået at vide om at det lukker ned til december. Hvad bliver så alternativet?LunaPark skrev:Dog lukker VisionDigital hertil december.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Hvis du har VisionDigital igennem Stofa, så hedder alternativet StofaXtra.
Ka ikke lige helt huske hvor i landet du har valgt at placere dig, men mener bestemt det er på den halv svenske ø, du bor
Men ihvertfald er StofaXtra ikke udbygget ordentlig i alle byer endnu, men det kommer nok stærkt, så de er klar med et ordentlig udbud, når VisionDigital lukker.
Til det nye system som er kodet i Irdeto anbefaler de en "Force 3-series" men jeg anbefaler en Dreambox, det kunne jo være den åbnede for lidt mere
Her i Århus er StofaXtra på benene, hvor kanal udbuddet er meget størrer end før med TV1000, Canal+ og family pakker..
Der udover har de en pakke som hedder "det digitale spejl" hvor man får alle de almindelige pakke ind på dreamboxen i digital kvalliet.
http://stofa.dk/showpage.php?mid=44
Priserne er Stofas orginale
Ka ikke lige helt huske hvor i landet du har valgt at placere dig, men mener bestemt det er på den halv svenske ø, du bor
Men ihvertfald er StofaXtra ikke udbygget ordentlig i alle byer endnu, men det kommer nok stærkt, så de er klar med et ordentlig udbud, når VisionDigital lukker.
Til det nye system som er kodet i Irdeto anbefaler de en "Force 3-series" men jeg anbefaler en Dreambox, det kunne jo være den åbnede for lidt mere
Her i Århus er StofaXtra på benene, hvor kanal udbuddet er meget størrer end før med TV1000, Canal+ og family pakker..
Der udover har de en pakke som hedder "det digitale spejl" hvor man får alle de almindelige pakke ind på dreamboxen i digital kvalliet.
http://stofa.dk/showpage.php?mid=44
Priserne er Stofas orginale
/Lunapark