Hvad er din ynglings øl?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Hvad er din ynglings øl?

Indlæg af Dj FreeLoad »

Billede

Jeg elsker den her øl :-)
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

er nok mere til tuborg classic
<HR>
<center>:)</center>
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

ahhh Ja Ale 16 er en herlig bryg:):) drukket adskellige kasser selv, Leffe Bruin er også en fantastisk bryg.. Men min fysiklære introducerede mig til nogle belgiskebryg. Leffe og alle andre "Brugsen" øl er fra Abbey klostrene i Belgien. Udover "Abbey" klostrene findes der 7 "Trapist" klostre som 4 gange årligt åbner for salget af netop deres øl. Har man først smagt en af disse er man ikke i tvivl:) Gud findes, og han bor i Belgien;)
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
mini

Re: ..

Indlæg af mini »

helt klart PALM der kommer fra Belgien
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Min favorit er en Guiness (er ikke helt sikker på stavemåden). Den skal selvfølgelig skænkes fra fad, omgivet af stemningen på The Irish House, som jeg synes er kanon hyggeligt :)
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

HANCOCK HØKER!
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

Ja Hancock er en god øl, men det er helt utrolig så mange forskellige udenlandske øl der er kommet på det sidste....

Jeg har ikke smagt dem alle endnu, men kan smage hvad det skal være da jeg selv arbejder i Bilka og de køre sælgere har altid en masse gode sager med.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Ingen tvivl - det er en Leffe Blond. Og ja Odder, den bliver blandt andet nydt på The Irish house :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

både leffe og Hancock er gode øl...men der er kun 1 vinder..og tror ik i har smagt den..men seriøst..prøv den:

Prince Regent Luitpold

update: http://shop.oeltorvet.dk/product.asp?product=832
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Er både enig med deejay_wonder og med DUMnKAJ, Leffe Blonde og Hancock Høker er de bedste øl :D Jeg vil helst ikke vælge imellem de to, for de er suveræne på hver sin måde. Vil dog sige, at Leffe skal man ikke have for mange af, så bliver de alt for søde og kvalmende. Men mon ikke også alle andre øl bliver kvalmende efter man har indtaget for mange :D

Btw. Odder på Irish House.. Det vil jeg se før jeg tror det! :D
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg er kedelig hvad øl angår - men en billig kold pilsner, så er jeg som regel solgt :)

Kan egentligt godt lide den BITRE smag i de danske øl - men der er man vel dybt uenig med alle ølelskere? Men fuck det, stil en øl foran mig, og jeg drikker den - så længe der er alkohol i :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

uhh den er svær, kommer jo an på hvad det er til, er det til at kaste i hovedet inden en by tur er det heineken eller Grolsch.
Ellers er jeg stor fan af newcaslte brown ale til en hygge stund, Miller til maden. af juleøl holder jeg mit til den økologiske juleren fra thisted bryghus (ja ja man er vel lokale, men ud over det har den tævet alle andre jule øl de sidste år i anmeldelser) men de belgiske juleøl går nu også meget godt ned med jule hyggen.

Men igen skal man ha fjerkræ eller fisk og vil ha en øl så er en Sol en kanon øl,

Snakker vi en godt krydret ret så kan en fosters anbefales.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

For at følge Mails spor, så er Corona med en lime skive i til chiliretter - GENIAL. Selve øllen smager ikke af noget, men lige til chili-retter, så er jeg ganske solgt.

Ellers kan den gå som alternativ til en kold cola på en solskinsdag :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Kold Corona + Lime = Nam nam
<center>Billede
Zivago

hmm....

Indlæg af Zivago »

Svært spørgsmål......
Drikker normalt Tuborg.....

Måske skulle jeg undersøge sagen, og gå 100 meter ned af vejen og smage mig frem.
Jeg bor ca 100 meter fra danmarks største importør af special øl. De har vist over 800 forskellige slags.
http://www.vin-og-gaver.dk/
Kan i anbefale nogen af de øl de har i deres vare sortiment ?

Zivago
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

1. LEFFE BRUIN
2. ALE 16

Helt klart de bedste!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Corona :D
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Til opstart inden man skal ibyen - Grøn Tuborg

Ibyen når man skal være lidt smart - Corona + lime

Når man virkelig skal nyde en øl - Tiger
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Sunshine skrev:Btw. Odder på Irish House.. Det vil jeg se før jeg tror det! :D
hehe nu er det sådan at jeg faktisk godt kan lide at komme der. Dels for at nyde en god øl, men også for at få en god whisky. Synes det har en helt speciel atmosfære derinde, og det er altså noget helt speciielt over det :)

Men der kan vi da sagtens smutte ind Sunshine.. Så kan det være jeg kan få mødt Wonder, og tag endelig Freeload med også :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvad sæsonen ny byder sig til på The Wharf... Og nej kan ikke lige nævne navnene... det er små egnsbryggerier fra England og de skifter som sæsonen nu skrider fremad... Men deres juleøl "The Reindeer" smager himmelsk og så bliver man rimelig beruset af et par stykker... Stærke sager.

Ligger i Borgergade i Aalborg. De er 100% engelsk ejet og man kan få Kidney and Onion pie som en af deres specialiteter... Til de mere traditionelle kan anbefales deres Beef and Onion :P

Synes lige der var lidt mere der skulle med:

The Wharf modtog i 2004 Dansk Ølmærke i Guld. Dansk Ølmærke er en kvalitetsmærkning af gode danske værtshuse, baseret på anmeldelser fra Danske Ølentusiasters næsten 10.000 medlemmmer.

Dansk Ølmærke findes i tre kategorier: Guld, sølv og bronze.

Dansk Ølmærke i Guld uddeles til helt unikke værtshuse, der har et stort udvalg, herunder øl, der er meget sjældne i Danmark. Der serveres med respekt, dvs. ved rigtig temperatur i det rigtige glas. Endvidere vil stedet have en stor ølviden, således at også begyndere indenfor øl kan få gode råd og vejledning.
Senest rettet af QrazyLeg 25 nov 2005, 12:33, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar