Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
QrazyLeg skrev:Det er det ikke... og det er en tøs der siger det.
Jeg MENER det er fra Veronica Mars... Det ENESTE afsnit jeg har set faktisk... Der hvor en eller anden offentligører sådan en test hvor der står alt muligt intimt i.
Så faktisk det afsnit hjemme ved Whizler for et et par uger siden...
Ooh i må virkelig undskylde jeg ikke fik postet et citat men min internetforbindelse har haft sit egen vilje her de sidste par dage.
Hvis PsyClone ikke kommer med et har jeg da et lille et i baghovedet
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zster skrev:Ooh i må virkelig undskylde jeg ikke fik postet et citat men min internetforbindelse har haft sit egen vilje her de sidste par dage.
Hvis PsyClone ikke kommer med et har jeg da et lille et i baghovedet
Jeg har ikke rigtigt mere at bidrage med, så slå dig løs.
Forfatter eller personen der siger det er ok.
Vil ikke have titlen på den...
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
mikkel_hansen_99 skrev:Zster, Marv... Du vil jo ikke ha filmen...
Den er godtaget Mikkel
Det er jo en tegneserie og det er derfra jeg "rigtigt" har taget den.
Eller for at det skal være helt korrekt "lærte" jeg citatet først fra et stykke "legetøj" som min bror købte et par år tilbage.
Den ryster, øjnene lyser rødt og så kommer citatet"
Knappen er sådan en rigtig gammeldags switch
Jeg gætter på "The Shawshank Redemption" eller på dansk "En Verden Udenfor" - citat er fra slutningen af filmen, hvor Red læser brevet fra Andy DuFresne og begiver sig til Zihuatinejo... Slam!