En oplæser

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

En oplæser

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg fandt lige dette lille sjove prog. Hvor du kan markere en tekst også læser den det højt for dig. Prøv at tage nogle engelske ord, dem udtaler den rimeligt sjovt.

www.adgangforalle.dk
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Vi har det på alle computerene i skolen,
meget fun program hehe ;)
<center>Billede
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

åh ja det bringer minderne tilbage itl den dejlige Talerobert på tdc's hjemmeside... og ikke mindst farmerass' - efter min mening - eneste sjove video.

Jeg må godt nok indrømme det er sjovt, især fordi de er så blanke dem de ringer til :D

Jeg sku hilse at sige at det her eneste danske soundboard (mig bekendt) oss fungerer glimragende til formålet... desværre har de fjernet den bedste fra siden - den med hende pigen hvor man ska synge...

nå prøv det på http://www.humormodaids.dk/side2.php?mo ... M=63&id=63
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

D3FrozTt skrev:åh ja det bringer minderne tilbage itl den dejlige Talerobert på tdc's hjemmeside... og ikke mindst farmerass' - efter min mening - eneste sjove video.
Ja, det havde vi meget sjov med.. :)

Men.. Syntes nu den der adgangforalle oplæser er lidt buggy... Det er ikke altid den kan fatte at man har markeret teksten.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Talerobert.. hehe... lidt for griner og dårligt-udtalende sprogspasser... :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar