Req: Diskofil
Redaktør: Moderators
Req: Diskofil
Søger et par enkelte numre som jeg ved Diskofil har lavet, hvilket er følgende:
All my love
Alt det som ingen ser
Kom tilbage nu
Hip hurra Det min fødsesldag
Er også interesseret i de originale versioner, er bare ikke 100% på hvem der har lavet de forskellige.
All my love
Alt det som ingen ser
Kom tilbage nu
Hip hurra Det min fødsesldag
Er også interesseret i de originale versioner, er bare ikke 100% på hvem der har lavet de forskellige.
Alt det som ingen ser - en rettelse.
Det er ikke korrekt, at melodien "Alt det som ingen ser" - er lavet af Laban. Det er vinderen fra det danske melodi grandprix fra 1992 - med Kenny og Lotte (Kenny Lübcke og Lotte Feder)...
Jeg har dem alle - både diskofil og originalerne. Hvis ikke andre har dem liggende, vil jeg gerne rippe dem.
Zivago.
Jeg har dem alle - både diskofil og originalerne. Hvis ikke andre har dem liggende, vil jeg gerne rippe dem.
Zivago.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
ZIVAGO!!!
Hehe - kommer du også stadig her gamle ræv 
Skulle lige til at irettesætte den unge mand med ´Laban´ kommentaren,
men du var lidt før mig...
snakkes derude...
........(Laban.... ha!)
Skulle lige til at irettesætte den unge mand med ´Laban´ kommentaren,
men du var lidt før mig...
snakkes derude...
........(Laban.... ha!)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Re: ZIVAGO!!!
Beklager!Plys - det nye kuld skrev:Skulle lige til at irettesætte den unge mand med ´Laban´ kommentaren
Hey!
Jeg går og leder efter et musiknummer, hvor de synger: "Krøller eller ej . . ." Det er sådan set det eneste jeg kan.
Jeg tror måske den hedder Diskofil - Krøller eller ej, men jeg ved det ikke. Jeg skal bruge sangen til sidste skoledag her inden for kort tid, så kunne meget godt bruge noget hjælp til at finde den.
Mvh,
Martin.
Jeg går og leder efter et musiknummer, hvor de synger: "Krøller eller ej . . ." Det er sådan set det eneste jeg kan.
Mvh,
Martin.
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Velkommen Martin...MartinV skrev:Hey!
Jeg går og leder efter et musiknummer, hvor de synger: "Krøller eller ej . . ." Det er sådan set det eneste jeg kan.Jeg tror måske den hedder Diskofil - Krøller eller ej, men jeg ved det ikke. Jeg skal bruge sangen til sidste skoledag her inden for kort tid, så kunne meget godt bruge noget hjælp til at finde den.
Mvh,
Martin.
Du har ret i, at Diskofil har lavet en kopi version af Tommy Seebach nummeret, "Krølle Eller Ej"..
Det har jeg smidt op til dig her på følgende link:
http://www.sendspace.com/file/qzu2w8
Mvh
Bobo-Denmark
Bobo-Denmark
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
...og hvis du skal bruge originalen med Seebach, så har jeg den liggende..Bobo-Denmark skrev:Velkommen Martin...MartinV skrev:Hey!
Jeg går og leder efter et musiknummer, hvor de synger: "Krøller eller ej . . ." Det er sådan set det eneste jeg kan.Jeg tror måske den hedder Diskofil - Krøller eller ej, men jeg ved det ikke. Jeg skal bruge sangen til sidste skoledag her inden for kort tid, så kunne meget godt bruge noget hjælp til at finde den.
Mvh,
Martin.
Du har ret i, at Diskofil har lavet en kopi version af Tommy Seebach nummeret, "Krølle Eller Ej"..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Det vil jeg meget gerne, TheJackal.TheJackal skrev:...og hvis du skal bruge originalen med Seebach, så har jeg den liggende..Bobo-Denmark skrev:Velkommen Martin...MartinV skrev:Hey!
Mvh,
Martin.
Og tak for sangen og velkomsten, Bobo-Denmark.