Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Samme syge koncept som slog benene væk under mig i ettern, stadig the JIGSAW-KILLER der er på spil og fucker med en flok ikke helt uskyldige folk.
Jeg kan kun sige at hvis man er vild med den første så skynd dig at få fingre i 2eren, jeg syns den er kæmpe fed og selvom man midt i filmen tænker -jamen det her hænger skudaikke sammen? så er der aligevel en syg-syg-syg men dog rød tråd i filmen
...og så skader det jo hellerikke at den ligger op til en 3'er
herfra, dog pisser det mig af at den først kommer til Danmark i januar så må man jo nøjes med en elendig telesync indtil da...
www.saw2.com for mer info og ellers kender alle jo til IMDB
og gyser/horror film som denne skal da absolut ses i en bio eller med et kick ass hjemmebio system ellers får man da kun 50% ud af filmen (nemlig billedet) for mig er 50% af film som denne lydbilledet.
Måske er 50% voldsomt nok i det her tilfælde da det er en film med en kringlet historie som fylder meget. Men overdrivelse fremmer forståelsen hehe
snabelfisk skrev:Der er kommet en ret god camversion af saw2.
Lol camversion = skod billede og ussel lyd, det er tragisk at folk gider bruge tid, samt smadre en film oplevelse ved at se sådanne rip:)
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Har man et lousy'igt tv med lousy lyd, så er CAM jo alligevel det der er på skærmen stort set.
Har aldrig været synderligt irriteret over det, men jeg kan godt se, at det ikke ser pænt ud når du blæser det op på et 60'' widescreen med dit surround.
På et lorte 14'' tv med tv-højtalere og stueantenne kan en CAM være fin til husbehov
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ja som 42-årig, hvor forklaringen på dødsfaldet var "naturlige årsager".
Naturlige årsager som 42-årig. Hmm den lader jeg lige stå. Han er så heller ikke den eneste producer til filmen, som ikke er excecutive... Så mon ikke den snart bliver announced alligevel.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Uhh jeg skal ind og se den i aften og jeg glæder mig som et lille barn. Nu håber jeg bare at jeg ved at vælge 21.30-forestillingen undgår alle børnene og andre irritationer. Det her er virkelig en film jeg vil nyde. Jeg håber ikke, jeg bliver skuffet
Hold kæft hvor er den fed. Den er så gennemført på alle punkter! Dog vil jeg sige, at overraskelsesmomentet ikke var nær så fedt som i 1'eren, hvilket nok skyldtes at jeg regnede plottet ud 2 minutter inden det blev afsløret. Så hele den der OH-MY-GOD-er-det-sådan-den-hænger-sammen oplevelse var ikke så voldsom. Men den får stadig 5/5 i min bog. Den kan virkelig kun anbefales
Det jeg synes er fedest ved to'eren er den gennemførte historie. Det er korrekt at den måske er en smule gennemskuelig, men til gengæld er fortællngen gennemført til punkt og prikke. Og hvor er det fedt at kunne det med en to'er. At ophøje fortællingen fremfor bare at bygge videre på den visuelle chokeffekt som etteren har som grundlag.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright