Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg er også totalt klar, fed hype Starter med et smut på dtu til stand up og power solo, og derefter i byen, jeg får pisse travlt, burde være på druk nu allerede
Lokefar?? ehhh HTA??? Der gik det også galt for undertegnet, fordømte fredagsbar!!!! fyyyyy føøøøj muhahaha.. go'' brandert i aften til alle hæderlige danskere
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
At være på arbejde på en døgn tank station om natten når jder falder Sne er nok bare noget lort det er ihertfald sidste gang jeg gør det!! folk er jo dummere en odder på en dårlig dag!! det endte med døren blev lås og jeg satte mig ud bagved og drak kaffe og røg smøger hehe tror bare ikke mine cheffer bliver så glade for det!!