Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
DjMail skrev:yeah var også lige nede og tjekke skjulesteder og taktiske opholdssteder ud igår aftes for at være klar til at undgå den forpestede opreklamerede øl.
Kan ik være mere enig, syntes ikke engang den smager special godt, tror bare jeg holder mig til almindelig Tuborg, det ved man hvad er
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Man skal ha en enkelt.... eller to.... eller tre... men det er nu primært for at ride med på hypen at jeg syns J-Dag er fedt -der er altid en million millard mennesker i byen og man møder altid en masse man ikk har snakket med i hundrede år...
Ye det fede ligger for mig i en proppet "gaden" for skal jeg ha en god øl er det ikke en juleøl så er ikke fordi den smager godt at jeg ville købe en. Og skulle jeg ha en dansk jule øl blev det fra thisted bryghus, deres økologiske juleren er enten mindre end en øl i verdensklasse mere end man kan sige om Tuborgs juleøl desværre
Anyway god J-dag og lad os så få væltet det hegn så julemanden kan få sine sne hjorte
Jaa man skal jo lige op og markere sig og smage en enkelt eller to.. Bliver sjovt og se om man overhoved kan få en jule pils i aften med alle de folk....
Det er sq sjovt at der lige netop bliver gjort så meget ud af det med den øl.. :S men spasst skal det sq nok blive..