J-DAG

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

J-DAG

Indlæg af Cyberdog »

Så er det sgu i aften at sneen falder drenge! :D
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ligger selv underdrejet efter at have været derude igår og drikke mig i hegnet til den uofficielle j-dag :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

yeah var også lige nede og tjekke skjulesteder og taktiske opholdssteder ud igår aftes for at være klar til at undgå den forpestede opreklamerede øl.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

DjMail skrev:yeah var også lige nede og tjekke skjulesteder og taktiske opholdssteder ud igår aftes for at være klar til at undgå den forpestede opreklamerede øl.
Kan ik være mere enig, syntes ikke engang den smager special godt, tror bare jeg holder mig til almindelig Tuborg, det ved man hvad er
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Man skal ha en enkelt.... eller to.... eller tre... men det er nu primært for at ride med på hypen at jeg syns J-Dag er fedt -der er altid en million millard mennesker i byen og man møder altid en masse man ikk har snakket med i hundrede år...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ye det fede ligger for mig i en proppet "gaden" for skal jeg ha en god øl er det ikke en juleøl så er ikke fordi den smager godt at jeg ville købe en. Og skulle jeg ha en dansk jule øl blev det fra thisted bryghus, deres økologiske juleren er enten mindre end en øl i verdensklasse mere end man kan sige om Tuborgs juleøl desværre

Anyway god J-dag og lad os så få væltet det hegn så julemanden kan få sine sne hjorte
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

JEG SKAL VÆRE SÅ STIV.

=D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det er skægt, der er ikke nogen mennesker ligesom danskere, der kan AFTALE at de skal være helt vildt stive :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sunshine hehe niks og du har set omar mazuk har du :)

men ja kæft jeg skal være STIIIIIV psy/clone vi skal lige date lidt på uret på et tidspunkt hehe din sexede rødhårede satan LVE YA
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

DjMail skrev:sunshine hehe niks og du har set omar mazuk har du :)

men ja kæft jeg skal være STIIIIIV psy/clone vi skal lige date lidt på uret på et tidspunkt hehe din sexede rødhårede satan LVE YA
Haha klart, mand.
Du har mit nummer. ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

yeah I know

de bedste 20 kroner jeg nogensinde har brugt på farmerdating
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

lol
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

I kan smutte ind på hjemmesiden og tilmelde jer, så i får en sms når den er i din by :D
<center>Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

FUCK nu den juleøl altså
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

hehe det er 2 uger siden jeg fik den første og ja jeg kian kun sige sneen falder godt igen i år!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Jaa man skal jo lige op og markere sig og smage en enkelt eller to.. Bliver sjovt og se om man overhoved kan få en jule pils i aften med alle de folk....

Det er sq sjovt at der lige netop bliver gjort så meget ud af det med den øl.. :S men spasst skal det sq nok blive..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

dansker leder jo desperat efter en undskyldning for at drikke sig stive.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

DjMail skrev:dansker leder jo desperat efter en undskyldning for at drikke sig stive.
Ikke hos mig
Slet mig
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

DjMail skrev:dansker leder jo desperat efter en undskyldning for at drikke sig stive.
Jeg har droppet undskyldningerne... :P
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Sunshine skrev:Det er skægt, der er ikke nogen mennesker ligesom danskere, der kan AFTALE at de skal være helt vildt stive :D
Det skulle da lige være britterne... De er nu også pænt onde til det - måske næsten værre end danskerne!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar