Citat leg?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die"
Fra en feeed bog/film :D
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

mikkel_hansen_99 skrev:
Lokefar skrev:"Fuck you and the horse you rode in on. You son of a bitch!"
eller
"She broke my heart, so I broke her jaw!"
Varsity Blues... :)
Korrekt! :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Måske den her er lidt for let.. Men den lyder noget i retning af:

"Well okay. Then I think I'll go home and have a heart attack"

Også fra en film.. Som allerede er omtalt
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Jeg starter hermed:

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole multi colored collection of uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.
Senest rettet af Zster 27 okt 2005, 16:55, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Zster skrev:Jeg starter hermed:

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

-Hunter S. Thompson i bogen "Fear and lothing in Las Vegas" som senere er blevet til en råfed film af samme navn.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

D3FrozTt skrev: -Hunter S. Thompson i bogen "Fear and lothing in Las Vegas" som senere er blevet til en råfed film af samme navn.
110% korrekt

Så er det din tur :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

"Never take life too serious, you'll never get out alive"
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

http://www.casualkiss.com/profile.aspx? ... 14&pop=100

Haha håber ik det her er dig, D3FrozTt??
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

bawhahaha... det passer da meget godt noget af det
Seeks: women for anything

hehe, men nej
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

D3FrozTt, er det ikke Snurre SNup aka. Bugs Bunny?
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

hmnn... jf. google -jo

menmenmenmen jeg fik det nu fra en anden film - en film som ikke var tegnet, men tilgengæld rågrineren og med stjernegoe hoes
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Mit bud lyder på Mister Van Wilder i filmen Van the Man... eller det er nærmere en forfatter af en avisartike omkring "Light beer vs dark - The Showdown" :)

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Lokefar skrev:Mit bud lyder på Mister Van Wilder i filmen Van the Man... eller det er nærmere en forfatter af en avisartike omkring "Light beer vs dark - The Showdown" :)
liiige præcis!... føj for satan hvor er hun lækker hende Tara Reid!!
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Ja hun er en total hotty :)

Gæt den her:

"No ticket"

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Lokefar skrev:Gæt den her:
"No ticket"
Harrison Ford i Indiana Jones?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Mere specifikt er det fra "The Last Crusade/Det sidste korstog", hvor Harison Ford smider tyskeren ud af luftskibet. Det er efterfølgende blevet parodiseret i "Jay and Silent Bob Strike Back", hvor Silent Bob (Kevin Smith) smider Ben Afleck af toget...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

uhh im so horny... fuck me with hard!
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

8O w000t... Jay and Silent Bob strikes back??? jeg vil nok mene jeg har set den film en gang eller 2 og umiddelbart så er Afleck kun med 2 gange; hjemme hos ham hvor han forklarer om internettet -og på settet til "Good Will Hunting 2 - Hunting season"

...der er skuda overhovedet ikke noget tog med i filmen?? :?

faldt lige over det her, http://www.geocities.com/bnm_rock/jayan ... tml?200528
og der kan jeg altså ikke se "No ticket" indgår nogen steder???
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hehe min fejl... skulle lige ind og tjekke dvd'er på hylden. Det var selvfølgelig Dogma jeg mente, hvor Silent Bob smider Ben Affleck af :)

Ikke lige til at huske de forskellige Silent Bob-film fra hinanden... Her tænker jeg på Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma og Jay and Silent Bob Strike Back... Kevin Smith's eget lille univers :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

QrazyLeg skrev:Hehe min fejl... skulle lige ind og tjekke dvd'er på hylden. Det var selvfølgelig Dogma jeg mente, hvor Silent Bob smider Ben Affleck af :)

Ikke lige til at huske de forskellige Silent Bob-film fra hinanden... Her tænker jeg på Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma og Jay and Silent Bob Strike Back... Kevin Smith's eget lille univers :)
Korrek! :)

Besvar