Hjælp til beskrivelse af events i galleriet

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Hjælp til beskrivelse af events i galleriet

Indlæg af nco »

Subj.

Hvem kan huske og skrive en beskrivelse af de forskellige fester? Plus så må der altså stadig være nogen af jer, som ligger inde med billeder fra andre CA-events som ikke er kommet online på siden.

CAPOT 011103
Billede

CAPOT 011215
Billede

CAPOT 020119
Billede

CAPOT 020316
Billede

CAPOT 020719
Billede

CAPOT 021102
Billede

CAPOT 051007
Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

vil du stadig have mine?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Meget gerne.
nco\\ CHART ATTACK 1999
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan da huske så meget, at den første Zone tur 020719 ikke var særlig velbesøgt. Det var også den første CA-POT tur vi fik afholdt. POT kom på da det var første gang vi arrangerede en fest udenfor København.

POT står selvfølgelig for Party On Tour og der var rigtig god stemning hjemme hos Will Not inden vi tog ned og styrede Zone for vildt.

Kan huske hvor mange der kom over og spurgte hvem vi var, da vi alle havde CA poloerne på. Det var en klassefest over dem alle. København mønstrede kun to biler (et par Rover'e som Feffe og Bykovsky stillede til rådighed), og vi styrede festen så vildt, at dj Christian 4gaard på et tidspunkt stoppede musikken, og over højtaleren proklamerede, at han ikke spillede mere før Chart Attack igen var på dansegulvet.

Det var også fra denne fest, at udtrykket Der er fest i min kus stammer fra, da Feffes erobring ikke mente, at festen skulle slutte klokken ged om morgenen. PÅ dette tidspunkt var der kun ... og Feffe tilbage, mens en samling af de lokale roebønder ikke mente, at vi havde så meget mere at gøre i Nakskov, hvor det ikke var hvem der havde den største roe, der var mest interessant.

Wraith var også med til denne fest. Er der nogen, der ved om han stadig lever i Holbæk eller hvad han har fundet på af sjove ting. Gamle Sone var også med til denne fest. Nacho var med, og selvfølgelig var Feffes mave med. Kan huske at Feffe vist nok fik en flad for at tage en af de lokale skønheder på ballen.

Mener også at der var et par jyder, der var taget over dammen som syntes, at tysk rockmusik var det bedste at varme op til en fest på.

Der har været mange sjove CA fester, men denne fest står for mig som den allersjoveste. Måske fordi det hele var så nyt og der på daværende tidspunkt ikke var nogen, der havde nogen ide om Chart Attack udenfor København.

Jeg har fundet nogle Nightleif billeder fra den fest, men jeg har desværre mistet alle mine normale CA billeder.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

jeg får helt nedtur over jeg ikke har været med til Ca-Pot endnu. Det lyder vildt sjovt. De var fucking skod jeg havde gæster i lørdags ellers var jeg taget med på climaxx :(
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

NCO.. så vidt jeg kan se, så mangler du billederne fra dengang vi var i Nakskov og høre DJ Jean..

Jeg skal lige tjekke om jeg har dem liggende et sted..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lyder godt Jackal.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar