Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
hmm tjha.. ville lige høre om man kunne risikere at stødde skallen sammen med andre end dampbarnet N^Hawk og hans tro følgesvend.. (isi)
jeg kommer først derned lørdag.. da jeg skal arbejde lørdag morgen fra 05 - 13
Jo tak og den her diskution kan ligeså godt tages nu... det har taget fuldstændig overhånd med alle de internet fotograf sider ting.... ikke at i ikke må være der, men i er bare blevet for mange.. og så når i begynder at prøve at score på at i tager billeder så ryger min sympati helt. Dog kan man jo også se på det som at i skiller de tomme tøser fra de ordentlige. Det plejer sjældent at være de højeste palmer på stranden som tænder på en gut med et billigt digital kamera i hånden...
Det er jo heller ikke fedt at komme ibyen og så er 1/3 af diskoteksgæsterne fotografer som der jo er en tendens til visse steder her i Kbh.
Nå der røg vidst lidt galde ud der... kommer btw. ikke og ser Gigi... han har skuffet fælt siden år 2002 ca.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
holder på lørdag , ikke at jeg har noget imod at være i byen med folk under 18 men bare ikke så fedt når du lukker stedet kl. 2
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
okay men der står jo bare på flyeren åbent fra 21-02 men det er så også det eneste sted jeg har info fra
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.