Tak for denne gang DK
Redaktør: Moderators
Tak for denne gang DK
Ja, det var så det, skuffende men sandt...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Rommefuckeren skal bare fyres langt væk ind i helvede... Giv ham bolden eller spil den direkte til modstanderen giver samme resultat...YaKuZa_MaB skrev:Ja kedeligt men sandt! jeg håber bare vi kan beholde vores hold også ellers arbejde videre på den gode grund stamme der er på holdet!!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
[quote="Rommefuckeren skal bare fyres langt væk ind i helvede... Giv ham bolden eller spil den direkte til modstanderen giver samme resultat...
[/quote]
Vise ord, vise ord... Er vist kun Morten olsen der våger hånden over manden der må være hadet af 97% af befolkningen.. Ind med en frisk spiller der !
Vise ord, vise ord... Er vist kun Morten olsen der våger hånden over manden der må være hadet af 97% af befolkningen.. Ind med en frisk spiller der !
hmnn... det må være nu at EU-fællesskabet træder i karakter!
Hvis Tyrkiet trækker sig og lader os komme i playoff så kan de få lov at være med - se så er der pludslig en mening med alt det beukrati (staveplade)
For helvede oss!... for første, eneste og sikkert sidste gang i min levetid kommer fodboldvm inden for rækkevidde og man ville kunne råd til at se et par kampe eller to... men NEJ!...
Sagen er straks en anden når vi spiller omme på den anden side af jorden, dengang ku vi pludslig godt kvalificere os... suk!...
Okay drømmen ikke helt bristet endnu meeeeen Tyskland var sku så dejligt tæt på
Hvis Tyrkiet trækker sig og lader os komme i playoff så kan de få lov at være med - se så er der pludslig en mening med alt det beukrati (staveplade)
For helvede oss!... for første, eneste og sikkert sidste gang i min levetid kommer fodboldvm inden for rækkevidde og man ville kunne råd til at se et par kampe eller to... men NEJ!...
Sagen er straks en anden når vi spiller omme på den anden side af jorden, dengang ku vi pludslig godt kvalificere os... suk!...
Okay drømmen ikke helt bristet endnu meeeeen Tyskland var sku så dejligt tæt på
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Hehe det er sku da fordi Kones veninde ligge rog knepper med ham hehe!!QrazyLeg skrev:Rommefuckeren skal bare fyres langt væk ind i helvede... Giv ham bolden eller spil den direkte til modstanderen giver samme resultat...YaKuZa_MaB skrev:Ja kedeligt men sandt! jeg håber bare vi kan beholde vores hold også ellers arbejde videre på den gode grund stamme der er på holdet!!
Men DK's National sport må fanme da være skøjteløb er du gal der er talen masse i den sport!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
night_hawk
Ville nu umiddelbart mene, at National sporten er den sport med fleste "indmeldte" altså den sport som der er flest der spiller i klubber. Og der tror jeg hurtig vi kan blive enige om det er fodbold? Men det er dog uden at vide det
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!