24 Mbit til 395

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

24 Mbit til 395

Indlæg af Sig-Mund »

´TIl jer der kunne læse bagsiden af metro ekspressen idag, kunne se en reklame for et firma som til bød 24 Mbit til 395. Her er hjemmesiden: www.cph-metronet.dk mener dog at det kun er i KBH. Men jeg er jo så heldig at bo der, DAMN håber det er noget der er noget værd :D
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Så vidt jeg forstod har man kun 1mbit upload.. Men hva' fanden.. Det kunne jeg sgu godt leve med. :)

Ah.. Det var det også..

http://newz.dk/forum/item/59294/#
naRf

Indlæg af naRf »

Jeg kan kun se fra 8 til 24, men det måske bare mig?
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Også er der os fra Vejle, der kan få 10/10 til 395 Kr kabel er mange steder gravet ned
Slet mig
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

for neder man ikke kan se hvor de dækker i kbh..
Billede
webwarp

Indlæg af webwarp »

Altså jeg ville udmiddelbart ikke turde benytte deres tjenesten, siden ser jo amatør agtig ud, og deres internationale site er nede - Og altså, prøv at se tilmeldingen, der kan du kun skrive vej-nr, men ikke vejrnavn :s .. synes jeg virker uproffessionelt... så måsek man skulle tage det med en grand salt..
pr0n
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

www.dbnet.dk
25/25 til 595 kr
chart.dk@efnet
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nu snakker cc jo om at de har "købt ny teknologi" så man snart kan få 50mbit til private...
Sjovt at de liiiige har investeret i det på et tidspunkt, så det passer med, at det kommer frem samtidigt med, at de får konkurrence på hastigheden :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

Re: ..

Indlæg af \\On3 »

Night_Hawk skrev:for neder man ikke kan se hvor de dækker i kbh..
Prøv evt at gå ind i første skridt på bestillingen... Der kan du indtaste dit telefonnummer og se om de ka' hjælpe dig eller ej....
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

se hvad jeg fik i min mail idag:

JA!

Tillykke - vi er glade for, at kunne fortælle dig, at du kan få bredbånd via CPH-Metronet.

Du kan nu på en hurtig og enkel måde bestille din bredbåndsforbindelse via vores enkle 3-trins online-modul, som du får direkte adgang til via følgende link: CPH-Metronet bestilling

Vi glæder os til, at levere bredbånd til dig!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Heldige asen, da jeg bor i en forstad til kbh, kunne de stadig ikke levere her :(
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Er der nogen som har bestilt det :?:

Jeg regner med at bestille mit her i løbet af ugen - betaler alligevel 400,- om måneden for min 2048/512 linje.

Det kunne selvfølgelig være nice med en højere upload, men nu vil jeg sku se hvad det er og 6 mdr. er jo alligevel ikke så lang tid.

Glæder mig dog til at Wimaxx og fiber begynder at komme i gang for alvor. http://www.blue2blue.dk/orza/ arbejder på sagen, men jeg vil se det før jeg tror på det :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Køber en 25/25 hos dbnet inden for slutningen af denne uge :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Bykovsky skrev:Er der nogen som har bestilt det :?:

Jeg regner med at bestille mit her i løbet af ugen - betaler alligevel 400,- om måneden for min 2048/512 linje.

Det kunne selvfølgelig være nice med en højere upload, men nu vil jeg sku se hvad det er og 6 mdr. er jo alligevel ikke så lang tid.

Glæder mig dog til at Wimaxx og fiber begynder at komme i gang for alvor. http://www.blue2blue.dk/orza/ arbejder på sagen, men jeg vil se det før jeg tror på det :)
så skal du være min prøveklud
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

jeg tror sku jeg holder hesten til efter nytår, jeg gider ikke binde mig på en forbindelse, hvis det vælter frem med 10/10 eller 25/25 mbt forbindelser til den tid.
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Bykovsky skrev:jeg tror sku jeg holder hesten til efter nytår, jeg gider ikke binde mig på en forbindelse, hvis det vælter frem med 10/10 eller 25/25 mbt forbindelser til den tid.
jeg gider bare ikk være den første som køber produktet..

desuden skal man ikke tage det første af det bedste
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja priserne kan ClearWire jo ikke konkurrere med... endnu...

Men mon ikke det kommer.
Ville ihvertfald lige nævne muligheden med trådlød internet, men gælder
kun i KBH, Århus og Odense.

http://www.wimaxx.dk/dansketelecom/
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Jeg satser også på en Wimaxx forbindelse, men Clearwire er alt for dyre.

Jeg kan ikke få DB pga. jeg bor i en ejendom med kun 8 lejemål og halvdelen af dem er pensionister....
Besvar