Køb af mobiltelefon
Redaktør: Moderators
Køb af mobiltelefon
Har netop smidt min 6600 væk og står nu og mangler en ny telefon
Nogen der har nogen ide om hvad der kommer til at rykke?
Jeg vil meget gerne være istand til at spille nogen federe spil end snake på den...
Nogen der har nogen ide om hvad der kommer til at rykke?
Jeg vil meget gerne være istand til at spille nogen federe spil end snake på den...
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeg har netop lige byttet min Nokia 6600 ud med en Motorola RAZR v3 i sort... den er MAX fræk... har smidt lidt pics af den her:
http://www.home.no/kloojve/sne2/V3/
helt sikkert en lækkerbidsken jeg kan anbefale
http://www.home.no/kloojve/sne2/V3/
helt sikkert en lækkerbidsken jeg kan anbefale
Helt sikkert. Den telefon er ret blæret. Kender to (tre med klo.) der har den. Superfed :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er kun designet der er fedt ved den... Menu'en er dårlig, kameraet er det dårligste jeg har set til dags dato.
Kan anbefale følgende
Sony Ericsson K750I ( Har den selv)
Specs.
2 megapixel-kamera
Autofokus
Fotolys
Videooptager
Musikafspiller
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10242
Sony Ericsson W800I (Kommer snart)
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10245
Nokia 6230I
Men skal det være en 3G mobil eller en GSM???
Motorola A1000 (Fed 3G Mobil)
Hvis du har spørgsmål til andre tlf. spørg mig
Arbejder med dem.
Kan anbefale følgende
Sony Ericsson K750I ( Har den selv)
Specs.
2 megapixel-kamera
Autofokus
Fotolys
Videooptager
Musikafspiller
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10242
Sony Ericsson W800I (Kommer snart)
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10245
Nokia 6230I
Men skal det være en 3G mobil eller en GSM???
Motorola A1000 (Fed 3G Mobil)
Hvis du har spørgsmål til andre tlf. spørg mig
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
enig i at den ikke har alle de der smarte features.. men jeg bruger ikke min mobil til andet end at tale i og sms'e med... så til mit brug er det mere end rigeligt.. og derfor er det designet der er en af de vigtigste ting for mig.. 
cam'et er ikke pisse godt nej.. men det ringeste vil jeg ikke sige det er.. har engang haft en alcatel et eller andet... og den havde i hvert fald et ringere cam.. men igen jge bruger mit digicam hvis jeg skal tage pics
cam'et er ikke pisse godt nej.. men det ringeste vil jeg ikke sige det er.. har engang haft en alcatel et eller andet... og den havde i hvert fald et ringere cam.. men igen jge bruger mit digicam hvis jeg skal tage pics
jeg er hamrende ligeglad med kamera og diverse afspillere...jeg vil gerne kunne spille nogen fede spil på den...er også ligeglad med 3
digital kamera og mp3afspiller har jeg ved siden af...ingen mobil kamera er alligevel ret godt i forhold til...
har lige kigget lidt på den W800I...den ser faktisk ret sej ud, men hvor lang tids levetid har sådan et batteri så? hvis man hører musik på den konstant skal den vel mere eller mindre lades op hver dag?
og hvor lang tid går der inden den kommer...står jo og mangler en fon
digital kamera og mp3afspiller har jeg ved siden af...ingen mobil kamera er alligevel ret godt i forhold til...
har lige kigget lidt på den W800I...den ser faktisk ret sej ud, men hvor lang tids levetid har sådan et batteri så? hvis man hører musik på den konstant skal den vel mere eller mindre lades op hver dag?
og hvor lang tid går der inden den kommer...står jo og mangler en fon
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Efter hvad jeg ved burde den komme i August... Kan lige høre om der er kommet en exakt release dato...
Sony Ericsson siger at W800 har en standby tid på 400 timer men det tvivler jeg enda stærkt på... Min k750i fuldt opladt ved normalt forbrug holder ca. 5 - 6 dage. Men de er hurtige til at lade op.
Men en mobil husker du altid i forhold til en digi cam
Hvis du vil se nogen pics taget med k750i sig til.
Begge er desuden Okay til at køære spil.
Sony Ericsson siger at W800 har en standby tid på 400 timer men det tvivler jeg enda stærkt på... Min k750i fuldt opladt ved normalt forbrug holder ca. 5 - 6 dage. Men de er hurtige til at lade op.
Men en mobil husker du altid i forhold til en digi cam
Hvis du vil se nogen pics taget med k750i sig til.
Begge er desuden Okay til at køære spil.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Nu har jeg altid haft en (Sony)Ericsson telefon. Jeg købte min T610 samme uge som den kom på markedet og det joystick er endnu ikke gået i stykker.
Menuen, ja den er langsom i forhold til andre telefoner, men jeg kan stadig ikke følge med. Hænger nok sammen med at jeg sender en sms om ugen hvis jeg er aktiv... Hader det forbandede lort!
Menuen, ja den er langsom i forhold til andre telefoner, men jeg kan stadig ikke følge med. Hænger nok sammen med at jeg sender en sms om ugen hvis jeg er aktiv... Hader det forbandede lort!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
hmm...Jeg er villig til at prøve noget nyt, for nokias telefoner dør som fluer omkring mig...batteriet virker ordentligt i højst 2 måneder og virker derefter som en si...
Vil prøve noget nyt og den w800I virker som et godt alternativ, men fuck det er rodet at finde rundt i det sms halløj når man er vant til nokia telefoner!!!
Nu er telefonen jo ikke kommet ud på markedet men det nye M! blad har en annonce hvor man kan købe spil ringetoner etc og der står den nævnt, så den må være lige rundt om hjørnet...nu frygtetr jeg blot den koster 5k+
Vil prøve noget nyt og den w800I virker som et godt alternativ, men fuck det er rodet at finde rundt i det sms halløj når man er vant til nokia telefoner!!!
Nu er telefonen jo ikke kommet ud på markedet men det nye M! blad har en annonce hvor man kan købe spil ringetoner etc og der står den nævnt, så den må være lige rundt om hjørnet...nu frygtetr jeg blot den koster 5k+
Jeg har en W800I og den er den bedste tlf jeg ever har haft (og har haft mange). Den kan faktisk det hele, plus den gode lyd der er, altså mht headsettet, det er ikke sådan noget hvor der ingen bass er i, men en god bass, og du kan sætte andre høetelefoner til hvis du er intereserret i det, da der er en adapter med til som gør du kan bruge normale høretelefoner.
Mht. lyder har jeg os hørt af W800I skulle være bedre end K750, igennem høretelefonerne, kan ik svare på om det er rigtigt, men tror det nu godt. Så hvis du vil ha en mobiltelefon og mp3 afspiller i en, så vil jeg anbefale W800I.
Men det afhænger jo os af hvormeget du vil betale for den, for vent en måned så er Nokia N serie kommet på gaden, og de er bare ULTRA fede de tlf, i virkelig fedt design. Så hvis du har tålmodighed var det måske os en mulighed
Mht. lyder har jeg os hørt af W800I skulle være bedre end K750, igennem høretelefonerne, kan ik svare på om det er rigtigt, men tror det nu godt. Så hvis du vil ha en mobiltelefon og mp3 afspiller i en, så vil jeg anbefale W800I.
Men det afhænger jo os af hvormeget du vil betale for den, for vent en måned så er Nokia N serie kommet på gaden, og de er bare ULTRA fede de tlf, i virkelig fedt design. Så hvis du har tålmodighed var det måske os en mulighed
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Ja det var så et godt spørgsmål, det kan jeg desværre ikke svare dig på, men kan lige prøve at finde ud af det, men ihvertfald kan du se deres N90 telefon her: http://www.nokia.dk/phones/n90/
Rigtig fedt design efter min mening
:::EDIT:::
Har lige fået pris afvide på N90´eren
4299 med sonofon, så ja det er sku godt nok en dyr tlf
Rigtig fedt design efter min mening
:::EDIT:::
Har lige fået pris afvide på N90´eren
4299 med sonofon, så ja det er sku godt nok en dyr tlf
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Nu vi er i gang med at tale om tlf'er, er der så nogen der ved hvornår SE S600 kommer på markedet i Danmark? Min T630 er nemlig begyndt med de åbenbart kendte joystik-problemer.
Står og svinger mellem z520i, z800i og så at vente til s600 kommer - den er lidt sjov.
EDIT:
Ser ud til S600 er blevet trukket tilbage, og bliver til W550i i stedet - pokkers. Den er jo grim og orange og hvorfor skal jeg betale ekstra for et Walkman-logo når min Ipod er helt fin? Damn.
Står og svinger mellem z520i, z800i og så at vente til s600 kommer - den er lidt sjov.
EDIT:
Ser ud til S600 er blevet trukket tilbage, og bliver til W550i i stedet - pokkers. Den er jo grim og orange og hvorfor skal jeg betale ekstra for et Walkman-logo når min Ipod er helt fin? Damn.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...