W800i

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Den eneste grund til jeg køber nye dyre tlf'er, er at jeg har en lille fiks aftale med ham forhandleren jeg kender, plus køber den over firma. Så kan det sq godt betale sig. købte SE S700i som spritny lige da den kom ud (4000,-) fik den gratis med 4 sonofon erhvervsabb. til 200,- mdr (250 med moms) over 8mdr. så godt stykke under ½ pris. tror jeg skal op og høre ham om W800i.. lyder fed.. :P
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Nu har min far også sådan noget telia trumf så vi fik den billigere .. og ik til 3k ;)
<center>Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sidste mobil jeg købt var en Siemes S55 og hvis det ikke var fordi den jeg har nu var gratis så havde jeg stadig haft S55´eren.

Bruger mit cam så lidt at det ikke e rnoget jeg vil betale for, bruger den aldrig til radio/mp3 eller noget.
eneste min phone skal ha er en ordentlig kalender funktion, fornuftigt tastatur til sms amok og så BT og Ir
Asskicker

Indlæg af Asskicker »

Jeg synes bare det er sjovt at lege med :) Og en telefon har altså også noget med status at gøre, eller den der følelse af w0w det er noget lækkert..

Men sådan er vi jo heldigvis allesammen så forskellige :)
Jeg forstår heller ikke hvorfor nogen kvinder bruger flere tusinde kroner på at få lavet noget hår der alligevel er grimt :P
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvis i vil ha en nye telefon fordi det er et status symbol, så køb dog en B&O.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

DjMail skrev:Hvis i vil ha en nye telefon fordi det er et status symbol, så køb dog en B&O.
Jeg syns faktisk den er ret fed, sejt at nogen tør lave noget anderledes og de skal jo nok få solgt nogen efter som alle jetset-typerne bare må eje en... Meeen 8 kilo er liiige i overkanten 8O

check den ud:
http://www.serenemobile.com eller www.mobile-review.com
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg skal have den, det er helt sikkert.

og 100% for at pisse de folk af som fronter den. Jeg er vild med den, synes den har en gennemført lækker finish
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

altså jeg syns den ser okay ud.. måske lidt grim, men det er vovet det de har gjort og det er stilet.. Men jeg bryder mig sq ikke om at knapperne sider i en cirkel kan være det bare er tilvending.. men umiddelbart ser det tåbeligt ud..
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Hmnn... jeg syns faktisk de er sluppet rigtig godt fra det, man har da før set dårligere eksempler på knapper i en cirkel *host* nokia 8O*host*
Det virker somom at fordi skærmen er nederst kan "gemme" telefonen i sin hånd... ved ikk om det fungerer i praksis men ideen er meget sej

...prøv for sjov at vend jeres telefon om og lad somom displayet sidder nederst, det ku faktisk fungere fint på min k700i??? det eneste negative er at man sidder med foldede hænder så folk i værste fald kan tro man er kristen :D
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

ahh du har ret D3FrozTt.. havde jeg glemt.. meeen heller ikke dem syns jeg var fede.. men nu du siger det så kan jeg faktisk godt se at det kunne være meget smart med skærmen der..
Besvar