Glaeder mig da til de kommer, hvis ikke det franske postvaesen fucker det op endnu engang
Så kom de.....
Redaktør: Moderators
Bestilte fire, fik fire. OG de er sq lækre. Godt arbejde og god tålmodighed hr. Bykovsky 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeps der var lige en svipser med Pantheon tees, så fik kun noteret de 3 af dem.
Jeg regner dog med at lave en omgang mere her i den nærmeste fremtid, da jeg kan se at flere gerne ville have været med på vognen, da de så reslutatet
@ thorolf15 - dine tees blev sendt med posten, som brev i onsdags, så de skulle komme til dig i løbet af næste uge.
Jeg regner dog med at lave en omgang mere her i den nærmeste fremtid, da jeg kan se at flere gerne ville have været med på vognen, da de så reslutatet
@ thorolf15 - dine tees blev sendt med posten, som brev i onsdags, så de skulle komme til dig i løbet af næste uge.
Saa modtog jeg ogsaa mine! Eller rettere de kom i mandags
Perfekt stoerrelse og form, fed kvallitet og det hele, byskovsky du sir bare til hvis du finder paa andre idéer, jeg er klar! Haaber ioevrigt at jeg fik overfoert spir nok til portoen?
Har faktisk allerede faaet et par spoergsmaal til hvor jeg har faaet dem fra
Perfekt stoerrelse og form, fed kvallitet og det hele, byskovsky du sir bare til hvis du finder paa andre idéer, jeg er klar! Haaber ioevrigt at jeg fik overfoert spir nok til portoen?
Har faktisk allerede faaet et par spoergsmaal til hvor jeg har faaet dem fra