Review af The Jacket

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Hoopstar

Review af The Jacket

Indlæg af Hoopstar »

Jeg så denne film igår og som den kommer igang ser man at den minder meget om The Butterfly Effect, så hvis nogen af jeg har set den og syns den var fed så skal i helt klart også se denne film

Jack er en veteran fra Golfkringen og grundet et skud i hovedet lider han af hukommelsestab. Hjemme i Vermont har han psykologiske problemer som følge af det skud. Da Jack anklages for mord, havner han på en barsk psykiatrisk anstalt og bliver proppet med eksperimental medicin og bliver lagt ind i en lig skuffe (dem de har i lighus). Her begynder han at kunne se sin egen fremtid. Han oplever, at han af ukendte årsager bliver myrdet, men kan kvinden, han ser i fremtidsvisionen, redde ham?

se den, den er alt for fed.
jeg giver den :5af5
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Skal vi ikke lige få en mod eller admin til at flytte dette indlæg til review

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

hehe.. sry.. sad vist i min egen verden da jeg skrev det her.. jo self skal det derhen.. :P
Dj Referee
Geografisk sted: Dobbelt A
Kontakt:

...

Indlæg af Dj Referee »

Hoopstar skrev:hehe.. sry.. sad vist i min egen verden da jeg skrev det her.. jo self skal det derhen.. :P
Er flyttet fra "Movies Area" til "Review Area" den 27. September kl. 10:26

Det er jo menneskeligt at fejle :wink:
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

mange tak for det DJ Referee... :P
Besvar