Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Alle flamer den, men jeg kan ikke lade vær med at syntes at filmen er fed nok... jeg har aldrig set serien men hvis den er så meget bedre en filmen som alle "anmelderne" mener så skal jeg da klart ha den
Der er ikke så meget at sige til filmen, se den hvis du har en ting for muslecars, jessica simpsons udstyr og inderst inde er ligeglad med et plot.... Jeg tror oss at det hjælper på min vurdering af filmen at jeg syns at Knoxville og "Stifler" er alt for grineren og at jeg er helt vild med den Charger, General Lee... meen tjah?...
Fordi filmen er spækket med; Brændere, Biljagter, Blondiner, Badguys og Barfights er det en klar drengerøvsfilm og jeg kan kun anbefale den hvis man har samme tilbøjeligheder som mig.
Jeg glæder mig til at se den. Jeg tror måske grunden til den har fået så mange slag som den har er fordi den skal leve op til den geniale serie der kørte fra slutningen af 1970'erne til midten af 80'erne. Det var en årgangserie af de store. Kan iøvrigt klart anbefales.
Desværre væmmes jeg ved synet af Jessica "Dummere end hash og klammere end Gollum" Simpson. Så det er en virkelig dårlig casting set med mine øjne... På det punkt er jeg meget skeptisk
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg er med på det D3FrozTt siger. Filmen er fed da den har alt det drenge gerne ser, gode damer, fede biler, race og så de to drengerøve stifler og Knoxville de passer sq godt ind i filmen.
Syns specielt godt om scenen hvor de udgiver sig for japanere.. alt for griner og da de bliver stoppet pga sydstatsflaget
Se den hvis du syns om drengerøvs film..
Til QL's kommentar om Jessica "blank" simpson. Ja du har ret, men det går nok, hun er jo meget dejlig at se på