Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
som de fleste nok ved er jeg gammel McD crew og jeg troede aldrig den dag skulle komme hvor de ville droppe PitaMac da de ellers havde sat den fast på menu'en men det skete og jeg er så glad den er væk var ikke andet en probs når den skulle laves..... håber ikke i var vilde med den.... altså dem der smutter fordi McD....
men som et "lille" plaster på såret er der kommet denne her -> ved ikke hvad jeg skal sige om den ... men den har hverfald solgt godt de sidste par dage.. men det er nok bare en "oprydnings" burger for at komme af med det kød som blev brugt i Pitamac Beef!
så jeg er glad!.. tænker over hvorfor ***** jeg skriver dette men det er nok bare fordi jeg er gald
en sidste ting til dem der er vilde med disse "støtte plastik" armbånd så er McD hoppet med på vognen men et til en 20'er der går udbeskøret til McD børnefond det er orange og der står "together" på
Jeg havde 2 stk "hej-jeg-vil-gerne-have-en-gratis-pita-mcbøf" kort, og jeg må indrømme at det faktisk var noget der mættede.. Men den burger der ligner meget en Quaterpounder eller er det bare mig?
Jihaaaaa! Arbejder kun i weekenderne for tiden, så at Pita Mac er afskaffet, er jeg da SÅ glad for at høre. Synes det var det værste lort, og der blev ikke solgt specielt mange af dem. Og en stærk burger kan altid bruges
Jetz
jeg tror nu aldrig McBacon kommer helt tilbage måske on and off men McD i danmark gik jo ind for at de skulle være sundere der blev mega ting og "dobbelt dræber" fjernet!!
men hvis nogen skulle komme forbi mig efter en tur i byen "vi har åbnet til kl 06" så vi en stor late night menu men 2 "dobbelt dræbere" i... lige til at sove tømmermændene væk med!
feffe det er vist også snart tid til du kigger forbi igen