iPod mini vs. Zen Micro

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tja, jeg faldt over den nye iPod Mini, med 6 Gig. Så der gik lige nogle overvejelser... Om hvilken en det skulle være. Og det blev så en iPod Mini. Som fungere rigtigt godt.. Må man sige. Men men.. Ville hellere have den på 4 gig. Men den er på vej ud, sagde de i Fona. Og desuden følger der ingen lader med til den nye, så det er lidt skod. Den skal købes ved siden af, for 230.- så, nu lader den op via. USB. Det er jo i princippet smart nok, men hvis man er i udlandet, og vil ha' den med, skal man enten købe en lader, eller ha' en bærbar med. Dét er skod!
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Tja - Zen'en døde efter 2 uger og Creatives support er venlig men har ikke hjulpet. Nu er der gået nogen tid uden jeg har modtaget en ny Zen, så jeg kan da kun sige at det var et elendigt køb. Tror jeg vil holde mig til det jeg ved virker når nogen spørger mig en anden gang :roll: Bruger min iPod stort set hver dag og der har aldrig været skyggen af fejl eller besvær ved den .... :)
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

overvejer kraftigt Zen Micro, men hvordan overføre man musikken til den ?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

farmer skrev:overvejer kraftigt Zen Micro, men hvordan overføre man musikken til den ?
Hva med et USB kabel, ligesom med iPod, og diverse andre MP3 afspillere? :P :lol: :D
farmer

Indlæg af farmer »

nu slapper du bare lige fuldstændig af.. dårligt formuleret fra min side af !
men hvilket program.. bruger du bar stifinder eller ?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Kan vi ikke lige få det kæmpe store profilbillede fjernet, da det ødelægger hele sidens opbygning.

...

Har forresten selv Zen Touch udgaven. Overvejede selv en ipod, men kunne ikke få mig selv til at betale så meget mere for noget, der basically kunne det samme.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

farmer skrev:overvejer kraftigt Zen Micro, men hvordan overføre man musikken til den ?
Du får et stik med som du bare smider op i toppen af zen'en .. Og så bruger du bare den medfølgene software..
<center>Billede
farmer

Indlæg af farmer »

ska man bruge det medfølgene software :( ?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det tvivler jeg på du skal. Jeg har aldrig haft problemer med at overføre til min Muvo² eller en iPod. Og til min Muvo² er der også medfølgende software til, hvilket der også står beskrevet at man skal bruge.

Lige til dem der skal til at igang med at bruge sådan en mp3-dims. En god ting, når man skal tage den fra computeren igen, er at trykke på "Skub ud" ved det drev der dannes når man sætter den til computeren. Gør man ikke det kan der nemlig ske det samme som hvis man bare slukker en computer ved hjælp af powerknappen. Den skal ofte køre scandisk, og er man uheldig skal man genloade bios samt det lille operativsystem der sidder i mp3-afspilleren, før man får den til at virke næste gang. Så altså behandl den som alt andet normalt ekstern-hardware til en PC.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Jeg plejer sku bare at hive den ud :S
<center>Billede
farmer

Indlæg af farmer »

hehe fy skam dig :D !..
Er der virkelig ikke nogen der ved om man bruger program til at overføre eller det bare foregår i stifinder ?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Der skal bruges et program til at overføre til Creative Zen Micro. Enten det medfølgende Media Center program eller Nomad Explorer.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar