Det fedeste build-up - hvad synes du?
Redaktør: Moderators
Det fedeste build-up - hvad synes du?
Idag på vej hjem fra skolen gik jeg og lyttede til musik, som jeg altid gør. Min afspiller begyndte at spille "Airheads - Stanley (Warp Brothers Remix)" og jeg tænkte: "Fuck hvor jeg elsker det nummer - hvem kan ikke kun elske musik, når det lyder sådan her!?"
Derfor tænkte jeg at de fleste herinde jo nok har en mening om det.
Personligt synes jeg det må være enten:
Snack - Overdose (Build-up til klimaks lige efter "main" breakdown)
eller
Airheads - Stanley - Warp Brothers Remix (Midt i det første og længste breakdown - det med vokal - begynder det genial og absolut klimaks-opnående build-up)
Mest sidst nævnte.
Men hvad synes du? Hvilket build-up synes du er fedest?
Derfor tænkte jeg at de fleste herinde jo nok har en mening om det.
Personligt synes jeg det må være enten:
Snack - Overdose (Build-up til klimaks lige efter "main" breakdown)
eller
Airheads - Stanley - Warp Brothers Remix (Midt i det første og længste breakdown - det med vokal - begynder det genial og absolut klimaks-opnående build-up)
Mest sidst nævnte.
Men hvad synes du? Hvilket build-up synes du er fedest?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
en af mine må absolut være G&M project - control of your mind (flutlicht remix) ikke bare et fedt build up men et break som siger spar 2 og et tema som får mine hår til at rejse sig og min diller til at kilde hehe
Jesselyn - tonka (original) har også et meget lækkert build-up som lige skal ha lidt tæv af mixeren så er der umuligt at stå stille på dansegulvet når breaket rammer
MIke Robbins - are u a freak (original) et forholdsvis langt og utrolig cockteasene build-up som får mig til at hoppe rundt hver gang
Jesselyn - tonka (original) har også et meget lækkert build-up som lige skal ha lidt tæv af mixeren så er der umuligt at stå stille på dansegulvet når breaket rammer
MIke Robbins - are u a freak (original) et forholdsvis langt og utrolig cockteasene build-up som får mig til at hoppe rundt hver gang
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
er i sindssyge hehe det må da helt klart være
Dj Toxic - Secret melody
wooooooooooooooooooooooof
Dj Toxic - Secret melody
wooooooooooooooooooooooof
Senest rettet af Deejay_Wonder 19 aug 2005, 19:51, rettet i alt 1 gang.