Zlinky skrev:Alt er bedre end Kjøvhenhaun.
Vel ikke noget du ved noget om? Har du gået der (Dette er et retorisk spørgsmål og jeg kender svaret)? Kender du nogen der læser i København og samtidig nogen som tager en tilsvarende uddannelse på et andet universitet, handelshøjskole, etc?
Hvis du ikke kan svare ja til begge spørgsmål (og minimum det første spørgsmål), så kan du slet ikke udtale dig om det.
Jeg kan finde flere eksempler på hvorledes jeg mener de uddannelser jeg kender til i København på mange måder er bedre end dem jeg kender i Jylland. Jeg kan også finde eksempler den anden vej rundt, det er slet ikke det der er min pointe. Er ikke så meget inde i hvordan forholdene er på Fyn.
Var det ment som et humoristisk øjeblik midt i det hele (den måde du stavede til byen antyder det lidt), så skal man vel overveje hvordan en sætning er sjov. Jeg vil mene at en som er en smule deprimeret over en afvisning og samtidig skal vende rimelig kraftigt op og ned på sit liv nok ikke vil finde det morsomt...
Så fik lillebror en lille verbal skideballe...
@ Topic >> Ja det er sq nedtur når de ikke optager en, eller det ikke lige går som man forventer og håber. En af mine gode venner er lige blevet tvunget til at flytte til Hovedstaden pga uddannelse. Han kender ikke en eneste derovre og har boet i Aalborg hele livet. Dog mener jeg ikke at hans situation er så skæv som din, men stadig surt for ham da KU var 3. valg. For mig selv var det at flytte i sin tid måske ikke lige den største omvæltning. Kendte masser af folk heroppe der tidligere havde boet der hvor jeg kom fra, og der var kun 80 km hjem til de gode gamle venner og familie (herunder Zlinky som jeg også ynder at besøge).
Jeg vil håbe du kommer ind på Fyn, og du skal se at det nok slet ikke er så tosset det hele. Studerende drikker som svampe og rus-semestret får dig til at glemme hvor helvede i verden du befinder dig. Mellemtimer kan jo sagtens bruges til at nyde en øl, mens dagens program diskuteres
Så jeg krydser da fingre for dig