Jeg har helt vildt nederen på

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Jeg har helt vildt nederen på

Indlæg af Zamiel »

Jeg har lige fået svar fra KOT idag og..jeg fik afslag på min studie ansøgning :( Det værste er at jeg åbenbart havde glemt at søge en standby plads.. hvis jeg havde husket det var jeg kommet ind på studiet. Det er fandme det værste af det hele.. man har bare lyst til at sparke sig selv.

Nu må jeg så søge en af de ledige pladser på Odense Universitet. Men det blir ik sjovt at skulle hive alt op ved rødderne og rejse halv vejs gennem landet fordi man glemte et lille kryds. :( Det er selvfølgelig forudsat at jeg får en af de ledige pladser.

Og hvad bedre er har jeg hverken venner eller familie i Odense og omegn. Nogle gang ville jeg ønske man lige kunne lave en "reload", det er fandme en dum fejl.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hvad skulle du læse? :cry:
Zamiel

Indlæg af Zamiel »

HA-Datalogi..
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg føler sgu med dig. En af min kammerater søgte ind som software ingeniør og fik afslag pga. manglende kapacitet på studiet. Han undrede sig sgu lidt, idet der står på deres hjemmeside at de gerne vil have flere ind. Han ringede til studievejledningen og fandt ud af at fandeme var en fejl at han havde fået afslag!! Så han kom ind alligevel, men det er fandeme for ringe at sådan en fejl kan ske. Det er jo ikke alle der følger op på den slags.

Jeg håber du kommer ind i Odense så.
Billede
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Re: Jeg har helt vildt nederen på

Indlæg af wlt »

Zamiel skrev:Jeg har lige fået svar fra KOT idag og..jeg fik afslag på min studie ansøgning :( Det værste er at jeg åbenbart havde glemt at søge en standby plads.. hvis jeg havde husket det var jeg kommet ind på studiet. Det er fandme det værste af det hele.. man har bare lyst til at sparke sig selv.

Nu må jeg så søge en af de ledige pladser på Odense Universitet. Men det blir ik sjovt at skulle hive alt op ved rødderne og rejse halv vejs gennem landet fordi man glemte et lille kryds. :( Det er selvfølgelig forudsat at jeg får en af de ledige pladser.

Og hvad bedre er har jeg hverken venner eller familie i Odense og omegn. Nogle gang ville jeg ønske man lige kunne lave en "reload", det er fandme en dum fejl.

Odense er skam en god by 8) U welcome!
the sound won't listen!
Zamiel

Indlæg af Zamiel »

Jeg sendte ansøgningen i fredags så nu må jeg bare vente på at høre fra dem. Hvis jeg kommer ind kan jeg i det mindste se hvordan de fester på Fyn ;)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Zamiel skrev:Jeg sendte ansøgningen i fredags så nu må jeg bare vente på at høre fra dem. Hvis jeg kommer ind kan jeg i det mindste se hvordan de fester på Fyn ;)
Alt er bedre end Kjøvhenhaun.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Zlinky skrev:Alt er bedre end Kjøvhenhaun.
Vel ikke noget du ved noget om? Har du gået der (Dette er et retorisk spørgsmål og jeg kender svaret)? Kender du nogen der læser i København og samtidig nogen som tager en tilsvarende uddannelse på et andet universitet, handelshøjskole, etc?

Hvis du ikke kan svare ja til begge spørgsmål (og minimum det første spørgsmål), så kan du slet ikke udtale dig om det.

Jeg kan finde flere eksempler på hvorledes jeg mener de uddannelser jeg kender til i København på mange måder er bedre end dem jeg kender i Jylland. Jeg kan også finde eksempler den anden vej rundt, det er slet ikke det der er min pointe. Er ikke så meget inde i hvordan forholdene er på Fyn.

Var det ment som et humoristisk øjeblik midt i det hele (den måde du stavede til byen antyder det lidt), så skal man vel overveje hvordan en sætning er sjov. Jeg vil mene at en som er en smule deprimeret over en afvisning og samtidig skal vende rimelig kraftigt op og ned på sit liv nok ikke vil finde det morsomt...

Så fik lillebror en lille verbal skideballe... :lol:

@ Topic >> Ja det er sq nedtur når de ikke optager en, eller det ikke lige går som man forventer og håber. En af mine gode venner er lige blevet tvunget til at flytte til Hovedstaden pga uddannelse. Han kender ikke en eneste derovre og har boet i Aalborg hele livet. Dog mener jeg ikke at hans situation er så skæv som din, men stadig surt for ham da KU var 3. valg. For mig selv var det at flytte i sin tid måske ikke lige den største omvæltning. Kendte masser af folk heroppe der tidligere havde boet der hvor jeg kom fra, og der var kun 80 km hjem til de gode gamle venner og familie (herunder Zlinky som jeg også ynder at besøge).

Jeg vil håbe du kommer ind på Fyn, og du skal se at det nok slet ikke er så tosset det hele. Studerende drikker som svampe og rus-semestret får dig til at glemme hvor helvede i verden du befinder dig. Mellemtimer kan jo sagtens bruges til at nyde en øl, mens dagens program diskuteres :wink:

Så jeg krydser da fingre for dig :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Shik

Indlæg af Shik »

Ikke for at gnide salt i såret, men jeg blev optaget på ha.dat... Var også rimelig nervøs for ikke at komme ind, men det lykkedes altså...
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Hvem ellers herinde på brættet har søgt/er optaget på HA(dat)?
Besvar