Hvilken rom skal jeg vælge?
Redaktør: Moderators
Hvilken rom skal jeg vælge?
Jeg står og skal bruge en flase hvid rom, men ved ikke hvilken jeg skal købe (som om det var investering...)
Jeg har nu en Captain Morgan Spiced Gold som er udemærket, dog lidt for sød efter min mening, og heller ikke hvid.
Den skal både kunne blandes og muligvis også drikkes ren.
Kvalitets/prismæssig skal den nok lægge ca. som Morgan. Er Havana Club måske bedre?
Hvilken skal jeg vælge?!?
Jeg har nu en Captain Morgan Spiced Gold som er udemærket, dog lidt for sød efter min mening, og heller ikke hvid.
Den skal både kunne blandes og muligvis også drikkes ren.
Kvalitets/prismæssig skal den nok lægge ca. som Morgan. Er Havana Club måske bedre?
Hvilken skal jeg vælge?!?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Tror altså vi er mange der er med på den vogn derDa Clown skrev:øøhh... også mig og Q-legFeffe skrev:prøv vodka.
kun slagelsetøserne der kan li det andet
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nu er Captain Morgan Spiced Gold jo min absolutte favorit. Men CM kan skam også godt lave kvalitets hvid rom. Den er væsentligt stærkere end Spiced, og den slår også lidt mere. Men min absolutte favorit, det må altså være CM's sorte Morgan. Det er virkelig en der basker benene væk under dig. Bang siger det, så har Kaptajnen krammer på dig. Jeg har lige vedlagt et billede af alle tre typer. Tænk ikke over hvad der sker bag ved de tre flasker CM :)

(ImageSchack er lidt langsomme til aften)

Vodka er også godt. Men så skal det være Barcardi Razz blandet direkte med den Orange Barcardi Breezer. Se det er guf. Sprut + sprut = brandert.Feffe skrev:prøv vodka.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hvad mere er der at sige?nco skrev:Nu er Captain Morgan Spiced Gold jo min absolutte favorit. Men CM kan skam også godt lave kvalitets hvid rom. Den er væsentligt stærkere end Spiced, og den slår også lidt mere. Men min absolutte favorit, det må altså være CM's sorte Morgan. Det er virkelig en der basker benene væk under dig. Bang siger det, så har Kaptajnen krammer på dig. Jeg har lige vedlagt et billede af alle tre typer.
Vodka er også godt. Men så skal det være Barcardi Razz blandet direkte med den Orange Barcardi Breezer. Se det er guf. Sprut + sprut = brandert.Feffe skrev:prøv vodka.
Ikke ret meget. Spiced Gold er kongen.kloojve skrev:hvad mere er der at sige?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg tror bare ikke det er den bedste til fx en Pina Coladanco skrev:Ikke ret meget. Spiced Gold er kongen.kloojve skrev:hvad mere er der at sige?
Det nævnte historien jo ikke noget om. Men jeg har nu aldrig prøvet at mixe med den hvide rom. Så måske I bare skulle holde jer til den sikre ;)Snoop skrev:tror bare ikke det er den bedste til fx en Pina Colada
The Perfect Piña Colada:
http://beverage.allrecipes.com/az/85705.asp
nco\\ CHART ATTACK 1999
Hvem skal også bruge en pina colada (indsæt en tungevrængende smiley her).
Her er opskriften på den perfekte drink. Du skal bruge:
1 shotglas pr. person (går man over i større glas vil jeg ikke stå til regnskab for konsekvenserne)
1 fisherman pastil pr shot. (nej det kommer ikke til at smage af tandpasta som det man køber på flaske)
1 flaske vodka pr 4-5 mand
Fyld glasset op med vodka. Kast pastillen i munden og tyg den godt og grundet helt i "smadder" så den er ved at opløses helt. Balancer "pastilmassen" ind bagerst på tungen og skyld så derved det hele ned med vodkaen. Dette gentages en del gange, men jeg vil godt advare mod en "spark i hovedet effekt". Det slår det skidt.
Frabedes: At ikke følge instruktionen til punkt og prikke... Da jeg skulle introducere ham den lille (Odder) for denne geniale drik, så gjorde han ikke som der blev sagt. pastilmasse, vodka og noget andet unævneligt stod ud af næsen på ham. Samtlige trunter i 200 meters omkreds løb væk da han hostede det ud efterfulgt af en bøvs der brød lydmuren... tsk tsk, så kan han lære at høre efter.
Her er opskriften på den perfekte drink. Du skal bruge:
1 shotglas pr. person (går man over i større glas vil jeg ikke stå til regnskab for konsekvenserne)
1 fisherman pastil pr shot. (nej det kommer ikke til at smage af tandpasta som det man køber på flaske)
1 flaske vodka pr 4-5 mand
Fyld glasset op med vodka. Kast pastillen i munden og tyg den godt og grundet helt i "smadder" så den er ved at opløses helt. Balancer "pastilmassen" ind bagerst på tungen og skyld så derved det hele ned med vodkaen. Dette gentages en del gange, men jeg vil godt advare mod en "spark i hovedet effekt". Det slår det skidt.
Frabedes: At ikke følge instruktionen til punkt og prikke... Da jeg skulle introducere ham den lille (Odder) for denne geniale drik, så gjorde han ikke som der blev sagt. pastilmasse, vodka og noget andet unævneligt stod ud af næsen på ham. Samtlige trunter i 200 meters omkreds løb væk da han hostede det ud efterfulgt af en bøvs der brød lydmuren... tsk tsk, så kan han lære at høre efter.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kan bedst lide de hvide poser... Helst ikke med mintsmag eller andet geil 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Må indrømme at jeg er ganske go fan af Bacardi rom til drinks, hvorimod jeg langt hellere drikker cachaca rom hvis det skal være ren.
(Det skal nævnes at cachaca ikke er et mærke men blot en speciel art af rom som bla. bruges til drinken Capirinha og til Mojito)
Til almindelig Slagelsebonde forbrug så er CM guld!!!
(Det skal nævnes at cachaca ikke er et mærke men blot en speciel art af rom som bla. bruges til drinken Capirinha og til Mojito)
Til almindelig Slagelsebonde forbrug så er CM guld!!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..